"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Söpraiiiis!

Tänään tuli postia, arvaatteko mistä.. ;)


Eeviltä Muumitalosta :)!!

Jo pelkkä paketti oli mukava yllätys :D
(Taidanpa keksiä tuolle jonkun säilytysrasian ominaisuuden ;))
..Ja sisältökin oli aika maukas ;D


- Julia karkkeja :P
- Pentik sydän <3
- Kynttilöitä
- ja kortti jota ei ois melkein raaskinut avata :D

Onnetar suosi ja sain näin kivan yllätyksen, KIITOS EEVI :)!!
..Kapinoin herkutonta helmikuuta vastaan, korkkaamalla namit jo alkuviikon salkkareita digiboksilta kattoessa.. mutta hei, eikö se tasapainota tilannetta että tasapainoilin jumppapallolla ;)?


PS. Tosiaan munkin pitäis se arvonta jossain vaiheessa suorittaa.. öö, millon.. :S

1 kommentti:

  1. Kiva, kun paketti tuli perille! Syöt nyt yhdeltä istumalta noi namit ja tuut mukaan herkuttomalle helmikuulle. ;-D On muuten epäreilua, että salkkareiden alussa mainostetaan suklaata.. Hmp!

    VastaaPoista