Tänään tuli postia, arvaatteko mistä.. ;)
Eeviltä Muumitalosta :)!!
Jo pelkkä paketti oli mukava yllätys :D
(Taidanpa keksiä tuolle jonkun säilytysrasian ominaisuuden ;))
..Ja sisältökin oli aika maukas ;D
- Julia karkkeja :P
- Pentik sydän <3
- Kynttilöitä
- ja kortti jota ei ois melkein raaskinut avata :D
Onnetar suosi ja sain näin kivan yllätyksen, KIITOS EEVI :)!!
..Kapinoin herkutonta helmikuuta vastaan, korkkaamalla namit jo alkuviikon salkkareita digiboksilta kattoessa.. mutta hei, eikö se tasapainota tilannetta että tasapainoilin jumppapallolla ;)?
PS. Tosiaan munkin pitäis se arvonta jossain vaiheessa suorittaa.. öö, millon.. :S


Kiva, kun paketti tuli perille! Syöt nyt yhdeltä istumalta noi namit ja tuut mukaan herkuttomalle helmikuulle. ;-D On muuten epäreilua, että salkkareiden alussa mainostetaan suklaata.. Hmp!
VastaaPoista