"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 16. helmikuuta 2012

Tunnustus :)


Muumitalon Eeviltä (käykää kurkkaamassa blogia :)!) sain siis tämmöisen tunnustuksen.
Ja tarkoituksena olisi mainita (vissiinkin) 5 blogia, jonne toivoisi lisää lukijoita.
Ja kyllä on ihan hirrrrrveen vaikee valinta!
Hyviä blogeja vaan on niin paljon.. Ja monille onkin lukijoita kertynyt :) ..eikä ihme ;)
Tehdäkseni nyt tunnustuksen kuitenkin joillekkin blogeista, joita seuraan, niin tässä tulee:

Tykkään Kikin kirjoitustyylistä ja murteesta :D!

Paljon hienoja käsitöitä + muuta asiaa :)

Jansky kirjoittelee pienestä suloisesta Neo pojasta :)

Tottakai mun on mainittava myös Elämän suola ja sokeri,
ensimmäinen blogi jota aloin seuraamaan ja joka toi myös mut bloggaamaan :)!

Viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisimpänä (nämä ei ole siis missään paremmuus järjestyksessä..)
Satu kertoo Pojusta ja ottaa kadehdittavan hyviä kuvia ;)

Ja käykää toki kurkkaamassa muitakin luettavien listallani olevia.. :)!

Ihan tulee ilon kyyneleet kun ensin Veera otti minut mukaan karkkipussi arvontaan, jossa mun mielestä ei edes ole voitto tärkeintä vaan se että on tullut huomioiduksi, se että pääsin mukaan kisaan, oli tosi iloinen juttu :) ..ja sitten Eeviltä sain vielä tämän tunnustuksen.. :)
Blogi ystävät, ootte ihania <3!

3 kommenttia: