"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



perjantai 24. helmikuuta 2012

Nyt hölläillään

Tässäpä hiukan kuulumisia..

Hetken hiljaisuus ei johdu siitä että johannesveljet ois teljennyt mut tulikuumaan pannuhuoneeseen, vaan sen sijaan jonkin sortin kiirastuli mulle lienee on lasetettu.. Sanoisinko että ei oo kiva olla 39 asteen kuumeessa. Siinä on aika liekeissä. No nyt ollaan jo paranemaan päin, mutta tuli jo melkein ajateltua että nyt tuli loppu. Nyt kun ei ole vähään aikaan päässyt lukemaan tänne teidän kuulumisia, tuntuu että on ihan ulkona, ja kysehän on muutamista päivistä! Oon tainnut jäädä blogimaailmaan koukkuun.

Ihastus juttu josta olin vielä alkuviikosta innoissani, ei mennyt ihan putkeen, mutta en lannistu vielä.. :)
Mun piti pitää vihdoin teille pienen pieni arvontakin, tosi hienoon aikaan 22.2.2012-29.2.2012 :D Mutta sekin meni nyt puihin.. Mutta arvonta on siis tulossa vähän myöhemmin, kunhan vaan tästä noustaan ja saan aikaiseksi :)!

Ulkona taitaa olla aikamoisen *piip* sää, loskaa ja plaah, onneksi ei tartte mennä ulos.

Jotain hyvääkin saatiin eilen tietää. Meinaan Länsinaapurin uudesta kuninkaallisesta :) Victoria ja Daniel sai pienen prinsessan <3 Voin vaan kuvitella että ovat niin rakastavat vanhemmat :) Aikamoisen media mylläkän sai pikkuinen syntymällään aikaan. Ja nimikin on valmiina jo kun vauva on hädintuskin vuorokauden ikäinen..! Estelle Silvia Ewa Mary. Eikö perhe sais hetken rauhaa? Aikamoista hässäkkää. Hassua että pienestä tulee sitten joskus vuosien päästä uusi hallitsija, vaikka eihän tuosta vielä tiedä millainen hänestä tulee, mitkä asiat toista kiinnostaa jne. :D

Huomenna sitten jännitetään kumpi voittaa putouksen, joko se oikeasti loppuu?? Kumpi on ykkönen Leena Hefner os. Herppeenluoma vaiko Usko Eevertti Luttinen? Ja kun putous loppuu, niin salkkari läppää kehiin..
Sebastian Vuorela vois tulla hieromaan munkin hartioita <3!!

"Meidän Jiri on Hiv positiivinen lapsiin sekaantuja"
että repesin :DDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti