Siis tässä ei oo nyt mitään huvittavaa, mutta silti.. Siis radiossa uutisissa kerrotaan kuinka pääkaupunkiseudulla sairaalat on nostanut valmiutta, kun kolareita sattuu koko ajan, pöllyävän lumen ja liukkaan kelin takia. Helsinki on heti ihan kaaoksessa kun tulee lunta.. Ratikat seisoi aamulla jonossa kun etupäässä oleva oli jumittunut liikaan lumeen. (VR on kai turha mainita..) Aika rauhallisesti tuolla noita hiutaleita leijailee, tästä kun ikkunasta katsoo, eikä kovin huonolta keli näin näytä, tosin enhän olekkaan auton ratissa. Aamulla oli oikeasti vähän heikompi keli kun hämärässä tuiskutti. Radio nova on täynnä etelän ihmisten törttöilyä liikenteessä.. Joku maaseutulainen olikin jo laittanut viestiä, että voisko oikeesti olla jotain muutakin!
Ihan oikeasti muistakaa TURVAVÄLI ja TILANNENOPEUS! En voi uskoa että jos rauhallisesti ajaa ja huomioi tilanteen niin joka kolkassa rytisee.. Eiköhän sinne mahdu muutama idiootti joukkoon, anteeksi nyt vaan. Ei muuta kun turvallista matkaa, by Team Ahma, mäkin hyppään tänään bussiin joka toivottaavasti pysyy tiellä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti