Nyt on hjuva fiilis, nyt on toudella hjuva fiilis!
Pakko purkaa jonnekkin, ei, ei mitään angsti kohtausta.. :D Vaan POSITIIVISTA!
Mä oon vaan nyt niin intona.. :P Liittyy tietyllä tavalla siihen ihastukseen.. Mutta en kehtaa kertoa enempää.. Mut tämä ei siis tarkoita nyt sitä että jutusta ois mitään tulossa, vaikka sitä toki toivois, mutta mä oon ihan intona tästäkin.. Aurinkokin paistaa niin ihanasti.. Ja ihanaa kun on valosaa vielä kotiin lähtiessäkin!! Oon täällä yhtä hymyä :D Ja keskittyminen on ihan herpaantunut. Kääks, ei meinaa pysyä housuissaan, niinku sanotaan xD Tää on tosi sekavaa, mutta jotain piti kirjottaa.. :D ..Vois sanoa kuin saunalahden mainoksessa, eihän tässä oo mitään järkeä! Voitteko uskoa että tylsän, turhauttavan ja tympääntyneen viikonlopun jälkeen, voi innostua kun pääsee TÖIHIN! Täytyy vaan olla varovainen kotiin mennessä ettei onni pääty siihen että jään jonkun lumi-jää kasan alle, joka tippuu katolta päähän.. Huh yritän koota itteni kaikesta mukavasta huolimatta ja jatkaa töitä. Katotaan vaan onko huomenna yhtä hyvä fiilis.. :D
Tää biisi lähtee aina soimaan kun kevät aurinko paistaa <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti