"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



lauantai 25. helmikuuta 2012

Hurrrrraa Hurrrrraa

Niinhän siinä kävi että puolella prosentilla iski voitto
Leena Hefner os. Herppeenluomalle
Onnittelut lähtee Floridaan.
Vaikka Uskolla oiskin ollut uusi asu finaalissa.

Kylläpäs sai taas nauraa.. :D
"Olihan tää pommaccia?"
"Tuolla on kuuluisa taideteos Ruska pakkasella"
Hieno Åhlgrenin vilauttelut..
Yossun uudistunut ulkomuoto.. joka sai Zaskankin pään kääntymään..

Aijai.. Nyt on aika mennä eteenpäin..!

Niin oli kyllä nätti kruunu ja ja ja minä tiesin, minä tiesin, että voitto tulee, hirrrveen kiva, nyt on hirrrveet juhlat!

2 kommenttia:

  1. Jeee!! Kerranki oikea voitti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii just :)! Vaikka tykkäsin Uskostakin, mutta toisaalta sen sana muunnokset oli niin nähty.. Aku on aina finaalissa, antaa muidenki voittaa :)

      Poista