"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



perjantai 17. helmikuuta 2012

Nyt soi

Päätin nyt laittaa teillekkin vähän listaa biiseistä jotka tässä Pepsin huuruisessa perjantaissa soi.

Reijo Taipale - Yön tummat siivet


Suvi Teräsniska -Veljeni
Se biisi jota on täältäkin kovasti koitettu hakea..


Lady Antebellum - Need you now


Adele - Rolling in the deep


Nää vaan tuli jostain päähän, kone päälle ja kuuntelemaan :)!
Musiikkia laidasta laitaan, niin Reijo Taipaletta vuodelta -66, kuin vähän uudempaakin :D
..Mutta kaikissa se punainen lanka taitaa taas olla rakkaus.
Ai vitsi, bonus biisinä vielä yksi!

Armin van Buuren ft. Nadia Ali - Feels So Good


Mitäs pidätte, iskeekö yksikään teidän perjantai biisiksi?

Aloitin illan tosi terveellisesti pizzalla, ja tosiaan sillä pepsillä..
Ah, ja kohta salkkarit..
..Melkein voisi kattoa vielä digiboksilta rästiin jääneitä satuhäät jaksoja <3
Kotihiiren perjantai.

Jotenkin mulla on myös innostunut olo..
Ihan kun oisin ihastunut, ehkä oonki.. mutta tää taitaa jäädä vaan kauko haaveiluks..
Toisaalta on taas haikee olo, toisesta ihmisestä..
No tunteiden vuoristorataa :D
Mut se on varmaa että tänään on PERJANTAI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti