"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



lauantai 11. helmikuuta 2012

Putous-putoatko/repeätkö sinä?

Ja sitten vähän iloisempiin aiheisiin.. :D

Töttöröö!
..Siitähän mulle maksetaan

Blogissani on esiintynyt häiriökäyttäytymistä, vitsi vitsi, haittaax se? Täällä on lainattu Putous repliikkejä. Itsehän en ole syyllistynyt kyseiseen rikokseen.. Täällä on ollut lärvän kytinää ja hintavia pappeja yms. Koska tämä ei kuitenkaan ole koulu, jossa lasetetaan Jani Petteri hokemien kielto, saa meininki jatkua! Ja tässä sitä tuleekin sitten ihan roppakaupalla, kokonaisen postauksen muodossa :D Ihan eri tavalla mua naurattaa täällä noi Jani Petterin jutut, kun osuu sopivaan saumaan, kuin oikeesti tv:ssä, ja putous on oikeestaan aika tylsä, mutta sketsihahmot pelastaa tilanteen. Vapise Tero! ..Ei jääny yhtään mainoksesta päähän :D

Sorvankylästä sitä tänne isolle kirkolle pölähettiin, kun Usko Eevertti Luttisen harteille lasetettiin sketsihamo kilpailu. Niin nättinä ja ja ja hirrveen humalassa tuli myös Floridasta asti Leena Hefner, omaa sukua Herppeenluoma ja melkein omaa sukua Saariluoma, jolta petti kontrolli. "Suap koskee!"

Kuka lienee sitten voittaja, kun valoa kohti mennään? Ja kuka on sinun lempi hahmosi, mitä laitetaan? Omani on yllä olevat. +Hieno Åhlgren, jolla on polovet, lonkat, syän ja verisuonet. Entä viime kausilta? No kakkoselta Jari Potsi (ei paremmuus järjestyksessä), Shui-Hing "in evli laif vi hääv sam trabööls veli guud masaas meik it daabul, dount volii, bii häpi endiiing!", Timo Harjakainen ninnannunna panemassa firman piikkiin, "Junnila Vatanen Granlund Donskoi.." ei emmä Pilvi Poudasta välittäny mutta miten ois Granlund,  Mr Mallorca puoliksi Espanjalainen oliko se niin? isän hyvän ystävän puolelta ja sehän on ihan lets go ja saletisti natsaa! ja sitten unelmamieheni, ihana Mikko Zetterberg, ei paljoo Hesalaisten meininki kiinnosta! Ah ennen oli paremmin, melkein kaikki oli hyviä! Ekassa oli melkosta, elä käy ehottelemaa meininkiä. Voihan Vennamon Veikko parhaat hahmothan oli, sinähän sen tiijät: leskirouva ja tortun kostuttaja Marja Tyrni, joka saa suut makiaks, ihanaa Suomen kansa! Ja lihava poika, Kete "isänsä poika" Rahkonen. PIIMÄÄ, PONTIKKAA, PENALTYSHOT!

Mitä sitten on jäänyt lauseista elämään/jää? Itelle on jäänyt käyttöön ainakin "Ime Parsaa!" :D ..Terveisiä Jonelle Riksuun, hakkaan sun faijas! Joo sanokaa ku menee yli :D!

Kohta taas telkkarin ääreen, toivottavasti tänään saadaan yhtä räjähtävät naurut, kuin viime lauantaina pakkasessa räjähtäneistä tisseistä, korjaan, yksikössä, räjähtäneestä tissistä!

Just dingel about it! Ykä, C:llä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti