Jotenkin niin ahdistava olo ja ajatukset tuntuu olevan ihan sekaisin. En tiedä mitä pitäis ajatella, tuntuu että kaikki vaan pyörii päässä ja niitä ahdistavia stressaavia asioita ei ainakaan haluais miettiä. Onneksi tänään selviää yks asia toivottavasti ja huomenna sitten toinen, harmi kun kolmannelle ja "isoimmalle" (=luultavasti vain asia josta olen päässäni tehnyt kärpäsestä härkäsen..) aiheelle, ei ole deadlinea.. Nyt edes se että olen avannut suuni näistä asioista, ei ole auttanut. Äh tyhmää. Pitäisi vaan uskoa taas siihen samaan vanhaan viisauteen jota äiti on aina sanonut: kyllä kaikki aina selviää. Niinhän se on aina ollut.
Tää ei nyt kyllä liity mitenkään sitten suhteisiin.. Ihan muita juttuja, tuli vaan mieleen tää klikkaa mua tunnari biisi :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti