Kun nyt vieläkään ei oo kuvia laittaa, niin piristetään tekstiä vähän edes väreillä.
Ulkona paistaa aurinko. Ihana keli. Mutta itse katson vielä kaiholla ikkunasta päivän kauneutta, ei vielä ulkoilua.
Mutta tuosta kelistä tulee mieleen yhdet "unelma treffit", jollaisille siis en ole vielä päässyt, todellisuushan saattaisi ollakkin ihan toinen.. :D ..Tai oikeastaan ehkä tää ois kivempi toteuttaa, jo jonkun vähän tutumman kanssa, kuin tyyliin ensitreffeillä.. :) Ja juttuhan menisi näin: aurinkoinen kevättalven päivä, eväät: kuumaa mehua, grillimakkaraa, tuoretta pullaa.. :D ja sitten mentäis hiihtämään metsän keskelle valmiille ladulle ja tauolla pikku piknic. Ja kamera toki mukaan.. No ehkä joskus.... :)
Miten on kuvailu sujunut järkkärillä? Olisi kiva nähdä kuvia. ;-))
VastaaPoistaNyt ei oo ollu oikeen kuvailtavaa, ja flunssa on myös vähän verottanut kuvausretkien tekoa.. Jospa sitä taas jossain vaiheessa sais jotain tänne, itekkin toivoisin että ois jotain mitä laittaa :)
Poista