"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 16. helmikuuta 2012

Äänioikeutta käyttämään!

Ihanaa Suomen kansa!
Suut makiaks!
Jos haluat käydä äänestämässä minua karkkipussin saajaksi niin..
Sain kunnian olla mukana Veeran Elämän suola ja sokeri blogissa, karkkipussin arvonnassa
:P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti