"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



tiistai 28. helmikuuta 2012

Kuulumisia sadan vuoden takaa.

Tutkailin tuossa lehtiä reilun 100 vuoden takaa :D
Mitä silloin ennen on mainostettu.. tai kirjoitettu..

Tässä teillekkin "makupaloja"
Klikkailkaa kuvia isommaksi :)


Ei liene Savon Sanomien logo enää samanlainen..?
---
Ei taida Rautatientorilla enää usein olla hevosia myytävänä, toista se oli 108vuotta sitten..
---

Uutinen Viipurin Sanomista 13.6.1910
Saatteko selvää?
Enää ei taida ihan uutisiin päätyä tällä tavoin..

---
Punssin ja kahvin lisäksi.. Savon Sanomat 27.10.1909
---


---
"Eii sitä.. eikä sitä.. *yhyyhyhyy* nyt se vei minun parhaat marmelaatit" -Äkäampiaisen pistämä Toljanteri ;)

..Ja linkki mistä näitä löytyy..
Sieltä vaan aarteita penkomaan :P!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti