Tutkailin tuossa lehtiä reilun 100 vuoden takaa :D
Mitä silloin ennen on mainostettu.. tai kirjoitettu..
Tässä teillekkin "makupaloja"
Klikkailkaa kuvia isommaksi :)
| Ei liene Savon Sanomien logo enää samanlainen..? |
---
| Ei taida Rautatientorilla enää usein olla hevosia myytävänä, toista se oli 108vuotta sitten.. |
| Uutinen Viipurin Sanomista 13.6.1910 Saatteko selvää? Enää ei taida ihan uutisiin päätyä tällä tavoin.. |
---
| Punssin ja kahvin lisäksi.. Savon Sanomat 27.10.1909 |
---
---
| "Eii sitä.. eikä sitä.. *yhyyhyhyy* nyt se vei minun parhaat marmelaatit" -Äkäampiaisen pistämä Toljanteri ;) |
..Ja linkki mistä näitä löytyy..
Sieltä vaan aarteita penkomaan :P!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti