"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 1. joulukuuta 2011

Joulukuun Ensimmäinen

..Päivä ja Postaus ;)

..Ja luukku joulukalenterista, IIIK! Avataanko teillä luukku aamulla vai illalla?
Ja ei vaan oo edelleenkään minkäänlaista joulufiilistä, oikein tekis mieli jotenkin fiilistellä, mutta emmä osaa.
Taisin hehkuttaa sitä että Ruotsalaisilla on aina hyvät tv-joulukalenterit, no ei oo tänä vuonna, en edes viittiny kattoa Bää Bää Bärttilin joulukalenteria, sen sijaan oli pakko vilkasta Tonttu Toljanteri. Jopas oli kumma kun aina iloinen Toljanteri oli "tuhmaiässä", en paljasta enempää, kattokaa ite ;) Kai aikuisetkin saa edes kerran vuodessa katto lasten ohjelmia, mitäh?

Toivoisin niin sitä lunta!!
Kuten oon muutamalle kommentoinukkin, niin on jotenkin ihan outoa ja epätodellista että jossainpäin Suomea on jo lunta, vieläpä ihan kunnolla! Ei meillä vaan... :( Ensiluntakaan oo nähty.. Pah. No malttaa malttaa, uskon vielä että se valkea joulu tulis, luontoäiti pliiiiiiis.

Yleensä mun joulufiilis saattaa alkaa jo hyvinkin aikaisin, ainakin hetkellisesti, ja etenkin jos on sitä lunta. Mutta nyt en ole vaivautunut vielä kuuntelemaan joulubiisejäkään. Melkein rasittaa kun yksi fb-tuttu linkittää päivittäin useita joulukappaleita, rajansa kaikella!

Sen sijaan talven ensimmäiset glögit tuli juotua juuri.

mmmm..
Jospa flunssakin kaikkoaisi sillä? ..Epätoivoista :D
Kasa nenäliinoja on kaveri.
Juotteko muuten kurkkukipuun kylmää vai kuumaa?
Itse suosin kylmää, mutta nyt tein poikkeuksen.
Ja muistaahan kaikki sitten että glögiä ei laiteta vedenkeittimeen kuumenemaan..
Tuli vaan mieleen tämä muutaman vuoden takainen uutinen:
Jos istut sairaslomalla koneella, podetko huonoa omaatuntoa?
Itse vältän koneella oloa kipeänä, ihan jo jaksamisenkin takia, tuntuu vaan että jotkut käyttää sairasloman hyödyksi ja hoitaa vähän kodin rästihommia, mitä ei muuten kerkiä..

Mitäpä vielä...
Noh jos mulla on mahdollisesti joulufiilis välillä jo ennen joulukuuta, niin kaupoilla ainakin on..
Miksi kaupoissa joulutouhotus alkaa jo niin ajoissa?
Inhoan sitä tällä hetkellä tv:ssä pyörivää K-Kaupan mainosta jossa asiakkaat rupeavat hyräilemään
"dam dam dam daa..bom bom bom bom boo.. dydyydyydyy. tiididiididittitididididintii.." 
ja loppuun: HYVÄÄ JOULUA!!!
Aaaarg, eikö tollaset vois tulla vähän lähempänä aattoa.. :D
Ja koko touhotuksessa unohtuu ihan se perimmäinen tarkotus, minkä takia joulua oikeasti vietetään..!
Materialistien juhlaa. Josta puheenollen, mitäköhän sitä keksisi vanhemmillekkin joululahjaksi???
Kauppias hoitaa homman?

alekupongit odottavat käyttäjäänsä.. hups menikin jo vanhaksi :S

Noh kaikesta purnauksesta huolimatta, mukavaa joulunodotusaikaa jokaiselle joulua viettävälle!

PS. Mitä sinä odotat eniten joulusta?
Itse vähän odotan tällä hetkellä sitä joulu ruokaa ;P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti