Tämä päivä meni siivoillessa, järkätessä kaikenmaailman lehtileikkeitä ym. joista joskus muka askartelen jonkun kollaasisysteemin tai vastaavaa.. joopa. Noh nyt on siistiä taas jonkun aikaa.. Ja selkä kiittää.. au. Tuntuu etten kerennyt mitään (kivaa), viikonloppu meni vaan ja huomenna taas töihin :/
Kokeilin tuossa uutta talvitakkiani, pitkään oon jo odottanut että pääsis se päällä kulkemaan, joskin pelkään ettei sillä edes tarkene kovilla pakkasilla, kun on aika ohut.. :S No eipä siinä, huomasinkin sitten että ei se olekkaan niin kiva.... jos istuu! Nousee sillein tosi tyhmästi! Vihaan talvitakkeja, aina niiden kanssa on jotain ongelmia >:( No pakkasia odotellessa... ja lunta! Tänään koko päivä oli aamusta alkaen tosi pimeä, oli pakko pitää valot päällä koko päivän, kun normaalisti voi olla osan päivästä ihan luonnonvalolla.. Ja illat on ihan hirveän pimeitä, ei tee mieli lähteä minnekkään. Lumi tois vähän "valoa".. Ja joulun tunnelmaa..
HUOMIO!
Kun nyt on tosiaan niin pimeää niin laittakaa niihin takkeihin roikkumaan se heijastin! Etenkin jos liikutte mustissa vaatteissa, kuten minä, niin ei teitä kukaan nää! Ei se nyt niin hirveästi voi tyyliä pilata, etteikö noinkin halvan henkivakuutuksen vois itelleen ottaa.. Niin paljon valitettavasti näkee porukkaa tuolla pimeässä liikkumassa ilman minkäänlaista heijastinta, siitä ei aina välttämättä hyvää seuraa.. :( Mutta onneks on myös niitä jotka välittää näkymisestään, nimittäin: näin naisen jolla oli molemmissa käsissä semmonen käteen kieputettava heijastin lätkä ja takin helmassa roikkui molemmilla puolilla heijastin :D
...Niin ja bussikuskit tykkää sitten kun näytätte sitä heijastavaa puolta kun yritätte pysäyttää bussia.. Sain taas vaiheeksi todistaa tilannetta kun kuski raivosi jollekkin tytölle siitä heijastavasta puolesta... :D Ja omakohtainen vinkki: näytä niin kauan kunnes kuski laittaa vilkun, sillon hän on huomannut sinut. Joku kuski siitä joskus valitti, tosin ärsyttävää on se että läheskään kaikki kuskit ei laita sitä vilkkua!! Pitäiskö siinä sitten seisoa käsi ojossa niin kauan kunnes bussi on pysähdyksissä siinä kätesi kohdalla.. ;D?
Ajatella että joulukuu alkaa ensi viikolla, ei kyllä tosiaan ole joulusta, eikä edes talvesta tietoa, katsokaapa näitä kuvia.. Kuinkas moni täysi-ikäisistä hommaa vielä joulukalenterin itselleen :D? Mun pitäis mennä joku hommaamaan.. Ei ilman joulukalenteria tule joulua ;)! En ole sentään onneksi ainut täysikänen, jonka on kalenteri saatava, tein jo galluppia in real life.. Ovat vaan ihan pirun kalliita, jos meinaan ei se normaali suklaakalenteri käy (yök!), mitä niissä esim. Haribo kalentereissa sitten onkaan joku 100grammaa karkkia ja hinta ~15€? Täytyy ettiä kuvakalenteri varmaan.. Ja täytyypä tsekata mikä joulukalenteri tv:stä tulee.. :D Yleensä ruotsinkieliset joulukalenterit on parhaita, useampana vuonna on tullut todettua, ja Tonttu Toljanteri "voe mavon silimä, kehvatsu!" on ihana <3! + The Joulukalenteri, aikuiseen makuun :P!
![]() |
| "Nyt sytytämme kynttilän, se liekkiin leimahtaa" |
Tää teksti nyt hieman poukkoilee aiheesta toiseen, mutta todettakoon nyt vielä että tänäänhän oli sitten ensimmäinen adventti :) Mulla on tommoinen "todella hieno" kaverilta saatu paloturvallinen ledi tuikku :D nimimerkillä. pelkään tulitikkuja & sytkäreitä :D Inhoan siinä mielessä kynttilöitä, että stressaan ihan liikaa että kämppä palaa poroksi, enkä edes uskalla sytyttää niitä, jonkun muun pitää hoitaa homma.. :D
Tässä lienee kaikki tältä erää.. Vähän kyllä huolettaa kun yksi kaveri ei ole ollut nyt useampaan viikkoon facebookissa.. Ettei hänelle ole käynyt mitään.. :S Jep hieman stalkkeri... :D Ei kehtaa puhelimellakaan ottaa yhteyttä, kun normaalisti jutellaan netin kautta... Noh jospa se sieltä vielä ilmestyy..



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti