Kannanpa minäkin korteni kekoon tekemällä oman postauksen Suomen Itsenäisyyspäivästä :)
Minkäslaisia perinteitä ihmisillä on itsenäisyyspäivän vieton suhteen?
![]() |
| Lippu salkoon tottakai! Tämmöinen Puolustusvoimilla.. |
Lippu liehumaan ja kaksi kynttilää ikkunalaudalle.
Tuntematon sotilas pyörii telkkarissa ja sitä tulee aina välillä vilkaistua. Itsenäisyyspäivän paraatia on myös välillä tullut katsottua.
Illalla sitten vilkuillaan linnanjuhlia ja arvostellaan pukuja.
..Tosin itse oon aika kyllästynyt niiden pirskeiden tuijottamiseen..
Seiskan (joo :D) mukaan budjetti tänävuonna on rapsakat 260 000€, pieni raha ehkä siihen nähden mitä nykyisin puhutaan miljardi lainoista jne. Mutta silti kun miettii niin.... Toki, en sitä sano etteikö itsenäisyyspäivä olisi juhlan arvoinen, mutta kun ajattelee sitäkin keitä linnaan sitten juhlimaan pääsee, niin äh, en sano mitään.
Ehkä voisi uudistaa systeemiä..
Linkitän vielä kertaalleen tämän adressin jonka voi halutessaan käydä allekirjoittamassa:
Kiitos itsenäisyydestä kuuluu veteraaneille.
![]() |
| Kiitos 1939-1945. Junkers merkki. |
En tiedä olenko "liian" isänmaallinen, välillä melkeen hävettää kun puhun asioista.. :D
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
Loppuun vielä todiste siitä lumesta, kun sai päivänvalon aikaan kuvan napattua.. Vielä sitä on :)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti