"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



perjantai 30. joulukuuta 2011

"Ens vuonna se muuttuu, kaikki paremmaks taittuu, uus vuosi kun vaihtuu"


Tän biisin myötä, jo tässä vaiheessa:

Riemukasta ja parempaa uutta vuotta 2012 kaikille lukijoille!

Hommat jatkuu taas ensi vuonna.

Mitenkäs meinaatte ottaa uutta vuotta vastaan?
Mulla ei ole suunnitelmia, eikä oikein kiinnostakkaan, uus vuos, turha juhla mun mielestä :D
En edes diggaa raketeista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti