Hyvää Joulua kaikille Sekalaisen Sopan lukijoille!
Toivottelee "Anonyymi Kirjoittelija"
Tänään on normaali työpäivä takana raadettu, ja huomenna pitäis sitten olla jouluaatto.
Tuntuu aika oudolta.. Yhtäkkiä rankan työviikon jälkeen heräät jouluun, hurraa :D
Pitäis olla vaikka 1 päivä vapaata välissä että pystyis asennoitumaan.. :)
Vaan menee se toki näinkin.
Touhotusta ja jouluun valmistautumista ja sitten yhtäkkiä sunnuntaina kaikki onkin sitten ohi.
Ihan kuten SuomiPopin Aamulypsy :( Kyllä tuli suru puseroon aamusella, juontajat itki ja melkein minäkin..
Joku ihana on lisännyt koko lypsyn youtubeen:
Siitä kuuntelemaan ja kokeilemaan youtuben joulun kunniaksi rakentamaa lumihiutaletoimintoa :)
Tuli tossa semmonen mieleen, Jouluhan on uskonnollinen juhla, Jeesuksen syntymäjuhla, mutta ei sitä aina tule ajateltua. Nää "hyvät joulut"-toivottelut tuntuu olevan niin kiinni koko yhteiskunnassa.. Sitä vaan toivotellaan hyvää joulua puhelimessa asiakkaille, vaikkei toisen uskomuksista tiedä :D Oikeastaan oisin voinut tästä enemmänkin kirjoittaa, mutta nyt en jaksa.. :D
Joten rauhallisia joulunpyhiä siis kaikille joulua viettäville.. :)!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti