"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Note to self

Oon nähnyt ylellä pyörimässä mainoksen joulunajan ohjelmista ja mietin että milloin oikeasti sitten esitetään mainostettu Niko lentäjän poika ja Heinähattu ja Vilttitossu :D Lopultakin tuumasta toimeen, telkku.com esille ja selaamaan ohjelmatarjontaa 24-26.12.2011. Tässä siis lähinnä itselle muistutuksena mitkä ohjelmat on katottava ja vinkkinä muille (jotka on yhtä hassuja että kattoo joulun aikaan lasten ohjelmia) :D

24.12.

TV 2:
klo 7:47, mikäli vaan jaksaisi herätä.... Joulukalenteri, miten päättyy Tonttu Toljanterin tuhmaikä :D
klo 8:05 alkaen joulupukin kuumalinja, miten pukki taas sekoilee.. jaa mitäs pikku Maija.. eiku mä oon Matti!! 11:28 sulkeutuu telkkari kun alkaa Lumiukko, että vihaan sitä..

Lisäksi aattona tulisi joulupukki ja noitarumpu, hyvä leffa, mutta moneen kertaan nähty, jäänee väliin, mutta voin suositella. Joulutarina on myös nähty, kun sattuu olemaan dvd omistuksessa, skipataan. Alladin olisi kiva kattoa lapsuusmuistojen verestämiseksi, sitä kun ei ole tullut aikoihin nähtyä, en muista koko leffaa hirveän hyvin.. Sininen lampunhenki on paras ;) Näitä katellessa vois tosin viettää koko päivän.. jostain on karsittava. Ainiin Shrek tulee myös, ties kuinka monennen kerran juuri jouluna "Aikuiseen makuun tehty satuelokuva tarjoaa makeat naurut, kun hölösuinen aasi ja epäsosiaalinen hirviö lähtevät pelastamaan prinsessaa" Värisokea aasi on loistava :D

klo 22:00 tulis Koirankynnen leikkaaja, mikäköhän tämä lienee.. Kotimainen Markku Pölösen leffa.. hmm, mietintään.. :) ..Sentään jotain vähän aikuisempaakin listaan.. ;D

25.12.

Nelonen
klo 10:15 Karhuveljeni Koda 2, tän leffan eka osa tuli joku joulu, peräti viime jouluna? Tänkin vois kattoa :)
klo 21:00 Dreamgirls, tässäkin taas aikuisempi leffa, tänkin olisin halunnut joskus leffassa käydä katsomassa..

TV 2:
klo 19:10 Niko lentäjän poika, tän oisin joskus halunnut mennä leffaan kattomaan, mutta nyt näkee kotisohvalta, jee :)!

26.12

TV 2:
klo 15:32 Heinähattu ja Vilttitossu, tää on ihan loistava leffa, pakko nähdä uudelleen ja uudelleen.. :D


"Mä saan huomenna lakrrritsipiipun, kuuliksä MÄ SAAN HUOMENNA LAKRITSSSIPIIPUN!!!"

MTV 3:
klo 19:10 Valehtelija valehtelija, nähty joskus.. ehkä jätän kuitenkin kattomatta..

TV1:
klo 15:05 Umur, dvd:llä, joten skippaan, mutta loistava leffa :)

SUB:
klo 9:30 Shrek 2, ja heti aamusta jatko-osa Shrekille.. Voipi olla että tämäkin kyllä jää..

Siis ihan hirveästi tulee leffoja!!! Ihan liikaa.. -_- Digiboxi huutaa hoosiannaa jos laitan sen töihin.. :D

PS. Nunnu nallen seikkailut on ihana joululeffa, en tiedä löytyykö jostakin, kun itsellä on joku vhs video tästä, mutta... :)

PS2. Rakastuin Picasaan, ihana kuvanmuokkausohjelma, helppo ja yksinkertainen. Paljon kivoja tehosteita. Ei meinaa osata päättää mitä tehostetta käyttäisi, kun liikaa kivoja. Oon ennenkin käyttänyt joskus aikoja sitten, mutta tää päivitetty versio vaikutti oikein sopivalta mulle :)

2 kommenttia:

  1. Joulupukin kuumalinja ja lumiukko on ihan ehdottomia meidän huushollissa! <3 Hehe.
    Täytyy myös laittaa Aladdin tallennukseen! Disneyn piirretyt ovat niiin ihania. :-)

    VastaaPoista