Äsken tuli vielä telkkarista joku joulumielelle konsertti. Se pyöri telkkarissa samalla kun tein kaikkea muutakin. Tosin niistä biiseistä en ihan hirveästi digannut, ulkomaalaisia, ja ihme sovituksia.. noh.. Mutta oli ihan hirveän surullista katsoa niitä sairaita lapsia, oli taas kyyneleet lähellä :'( Voi sitä pientä poikaa jonka äiti oli kuollut, tyttöä joka oli ollut maksan siirrossa ym.. Mutta hirveän urheita ne pienet oli kaikista koettelemuksista huolimatta <3 Niinkuin Antti Tuisku lauloi "Sinä armias taivahasta, tue jokaista pientä lasta". Että se joulupata mainoskin on niin koskettava :D Kun se tyttö vie sen nallensa sinne, joku toinen saa sitten sen ilokseen.. *nyyhkis* :D Itse lahjoitin joitakin vuosia sitten vanhoja pehmoleluja vähempi osaisille lapsille, enhän minä niillä enää mitään tee, mitä nyt välillä tulee mieleen että mitäköhän siellä olikaan.. ;) Toivottavasti joku pikkuinen on saanut niistä iloa, niinkun minäkin varmaan joskus :)
![]() |
| Tässä yksi niistä tekemisistä.. ;) |
![]() |
| Mums, da capo <3 |
Ajatella että jouluun on enää viikko aikaa.. Enkä ole ostanut ensimmäistäkään joululahjaa!! Saati että ois hajuakaan mitä ostaa! Että hyvää ensi viikkoa.. Kauppoihin ryysimään vailla suunnitelmia, nice. Toivottavasti työkiireiltä ehdin shoppailemaan.. Ja nyt täytyy sitten sanoa pahoittelut, vaikka sitä arvontaa vähän lupailin ennen joulua, niin...... Sitä ei nyt sitten luultavasti ole kuitenkaan vielä luvassa :( En vaan ole keksinyt mitään kivaa palkintoa.. Ja kun ajanpuutekkin iski niin, huoh.. Noh ehkä joskus sitten.. Anteeksi. Tässä sen sijaan yks ohje:
"Mansikka Mössö"
Ota jäisiä mansikoita ja soseuta ne sörsseliksi.
Nopeaa, helppoa ja yksinkertaista :D
..Niin ja hyvää.
Ai että jouluruokaa tässä kyllä odottaa... Lanttulaatikkoa, kinkkua, karjalanpaistia, karjalanpiirakoita... aaa :P
Hei vielä yksi kysymys! Jos joku teistä kenen blogin lukija olen, menee klikkaamaan mua sieltä lukijalistastaan, niin näkyykö siitä tän mun blogin osoite..? Kun oon huomannut että joillain ei näy se oman blogin osoite, vaikka blogi onkin.. Hmm.. Jos lipputangon nuppi ja Essi vielä seuraa tätä mun blogia, niin onko teillä blogeja..? Ois kiva käydä vuoroin vieraissa vilkaisemassa, jos tekin kirjoittelette.. ;) ..Tosiaan teidän kohdalla ei näy omaa blogia, tai sitten en osaa käyttää tätä, hyvin mahdollista sekin.. ;D
Viikonloppuja!



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti