"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



perjantai 9. joulukuuta 2011

Voihan myrsky ja mylväys!

Taivas varjele mitä sieltä tulee
sieltä tulee maali! -onhan Sm-liiga käynnissä
..Hirveä myrsky!

Kylläpä oli sitten tuulinen sää, kun töistä lähti, lienee edelleen, mutta ei paljon innosta nokkaa ulos tunkea.
Hyvät treeni vastukset sai kun joutui taivaltamaan vastatuuleen ;)
Ihan oikeasti sai taistella että pääsi eteenpäin! Vesi vaan silmistä valui.
Tuulen lisäksi taivaalta tippui jotain lumentapaista joka muuttui kyllä samantien vedeksi.
"Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen hiuksillaan.."
Niin että kukakohan mua kaipaa? Kyllä nimittäin tuli semmoset leikit leikittyä että..
Kun hiukset ei ole lyhimmästä päästä, ja kun ne sattuu olemaan auki, ja yhtälöön lisää tuulen niin voi vaan kuvitella mikä on lopputulos.. :D ..Ei kyllä naurata.
Eli hiuksetkin lenteli päin naamaa sikin sokin.
..Olisinpa ottanut aamulla pipon! ..Oli nimittäin korvatkin melko jäässä.

No kun olet märkä, kylmissäsi ja pottuuntunut ulkoiluun, mikä olisikaan ihanampaa kun lämmin bussi, kyllä, bussissa sentään oli laitettu lämmitys sen verran hyvin ja sopivasti että oli oikeasti mukavaa, vaikka bussit ei nyt muuten ihan hirveän kivoja ole..

Toisaalta olisi myös ollut ihan hirveän kiva mennä vaikka treffeille hämyiseen kahvilaan kynttilöiden loisteeseen :D Siis mulle on vaan jäänyt semmonen kuva yhdestä paikasta että ihanaa, tuonne kun pääsis jonkun kanssa. En pysty selittämään sitä tunnetta, mutta illalla kävelin kerran paikan ohitse ja siellä ihmiset seurusteli kynttilän valossa :D

..Sen sijaan laivalla ei olis ihan hirveän kivaa!
Lähteeköhän ne edes tällä säällä?

Hmm.. noniin tuli sitä luntakin sitten niin että sitä jäi myös maahan, ihan hyvin oikeastaan, ei pelkästään semmoista sentin kerrosta, vaan vähän enemmän :) Tosin alla on ihan hirveän liukas jää.. :S Saa olla
e-r-i-t-t-ä-i-n varovainen..
..Niin jalan kuin liikenteessä, bussit suistuu tieltä jne. Mutta kyllä osassa kuskeistakin on vikaa..
Huh huh minkälaista menoa taas näki, ei yhtään osattu suhtautua keliolosuhteisiin..

Hassu juttu muuten, musta tää Pojun - Haluu sitä miestä oli ihan hölmö biisi..
..Mutta nyt kuuntelen tota päivittäin :D Niin se mieli muuttuu..
"Jos haluut sitä miestä niin halaa sitä miestä, et huvilaa et rahoja et audi a nelosta jos haluut sitä miestä niin haluu sitä miestä ota kiinni ja pussaa lallalaa :D"
kyllä mulle audi, rahat ja huvilakin kelpais..


Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti