En vaan voi ymmärtää näitä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011122114987277_uu.shtml
Tosi surullista luettavaa :(
Mikä ajaa tuohon pisteeseenn ettei tilanteesta ole muuta pakokeinoa kun surmata perheensä? Eikö tosiaan olisi ollut muuta ratkaisua, jos on vaikeaa. Tai miksi vetää koko perhe mukaan, jos itse voi pahoin..?
Uskaltaisivat hakea apua, ajoissa! Näitä on ollut ihan liikaa viime aikoina!!!
Toivottavasti ensi vuonna ei tule yhtään vastaavanlaista uutista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti