"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Tuunausvinkkejä ja kaupantekijäisiä

Suokaa anteeksi, vielä jouluista postausta..
Nämä koristeet eivät nyt ehtineet ihan täksi jouluksi tuunaukseen, mutta tässähän on nyt vuosi aikaa suunnitella mitä noille tekee.. ;)

Tosiaan siis tällaisia joulukoristeita tuli saatua kaupanpäällislahjuksena Yves Rocherilta:


Mainoksessa näyttivät aika karmeille (anteeksi) mutta luonnossa eivät olleetkaan ihan niin kamalat..
Mutta emmä noita silti haluaisi välttämättä tuollaisina kuuseen laittaa, tuli heti mieleen että näitä pitää tuunata jotenkin, mutta miten? Siihen kaivattais nyt vinkkejä :D

Liimatakko kuvia?

Tuo mulla tuli ensimmäisenä mieleen, mutta ongelmaksi myodostui se että ainoastaan nuo sydämmet on oikeastaan sopivan suuret että niihin voisi jotenkin järkevästi jonkin kuvan saada.. Muumi sarjakuvia oli valmiina, jostain tosin keksin että Tauno Palon pää ois kiva saada tuohon :DDDD

Pakettikorteiksikin noita ajattelin, vaan en raaskinut vielä luovuttaa niitä kenellekkään, tahtoo keksiä eka itelle jotain kivaa.. ;D ..mokomakin hamstraaja..

Mitäs muuten tykkäätte noista erinäisistä kaupanpäällislahjoista?Ennen esimerkiksi lehtitilauksista tuntui tulevan vain jotain romu kelloja tai aina matkalaukkuja/meikkipusseja.
Nyt tuntuu että niihin on jopa vähän panostettu, joskus olen saanut marimekon pussukoita (okei meikkipusseja nekin, mutta sentään merkkituote.. :D) ym. ihan kivaa ja käyttökelpoista kamaa. Myönnettäköön että joskus on tullut tehtyä tilaus ihan vaan sen lahjan takia, en kai ole ainut...

En nyt halua "dissata" Yves Rocheria, mutta noi ilmaislahjat on välillä vähän huvittavia.. Yleensähän sieltä tulee jotain koruja, mutta aika hepposia ne on.. Käyttääkö kukaan niitä?
Joskus sieltä on tullut ihan kivojakin, mutta ovat jääneet pölyttymään jonnekkin, kun mietin että kehtaako sellaista ilmaiskorua sitten käyttää?
Nojoo sain viime vierailulla myymälässä myös kahvikupit, jotka näytti ihan kivoilta, mutta kun avasin oman pakettini, niin tuota noin.. maalit esimerkiksi ei ollut ihan tip top ja jotenkin tuli sellainen fiilis että uskaltaakohan näistä oikeasti mitään juoda, kun muistelin että olen kuullut joskus jostain että Ikeassa olisi ollut jotain myrkky astioita..??

Onko jollakulla koko koti ikeaa astiastoja myöten?
Itse olen välttänyt astioiden ostoa sieltä, vaikka hinnat houkuttaisi.. Halvaksi tulisi, verrattuna esim. Iittala laatuun, mutta tosin laadussa luotan myös kestävyyteen..
Tämmöiset Ikean "baari"lasit kyllä houkuttaisi:
Kuva täältä: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80081733/


ja hintakin on vaivaiset 0,50€/kpl!!
Googlettamalla löysin jonkun kaksplus myrkkykeskustelun, onhan se niin että jos yhtä yrittää välttää niin toisessa se tulee kuitenkin.. Vaatteissakin on myrkkyä jne.
Ja kuinka monesti on tullut maininta jostain ruoka-aineesta että ei kannattaisi syödä, kun muuten...
Onko sitten järkevää vältellä kaikkea kun seuraavana päivänä voi jäädä auton alle?
Ja mieluummin elää onnellisena syöden esim. hampurilaisia ja kuolee nuorena kuin vältellä kaikkea.. :D

pitäisköhän lähteä Ikeaan ostoksille..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti