Apua mä en kestä :D
1. Täällä on ihan hirveästi kävijöitä mun mittapuulla, jos yli sata ihmistä kuukaudessa eksyy tänne niin huh huh.. Kuinkakohan moni on tietämättään tuttuja..
2. Eniten katsojia on kerännyt mun heikkotasoinen vitsi. Kas tässä olkaa hyvät!
3. Ja tässä näitä hakusanoja joilla tänne on päätynyt, anteeksi miten?
| Juha Tapio faneja ja pipari kiinnostaa. xD |
Kiitos kaikille kävijöille!
Itsekin välillä naureskelen noille hakusanoille. Yksi juttu: kerro miten ihmeessä oot "ottanut" ton kuvan??
VastaaPoistaT: Blondi :-)
paina ctrl + alt + print scrn nappuloita yhtäaikaa ja sitten vaan liität vaikka painttii tallennettavaks :)
VastaaPoistaVanha koira oppii uusia temppuja. Kiitti! :-)
VastaaPoistahienoa :)
VastaaPoista