Huh oon ollut tänään aika "Puuha Pete"!
Eilen sain jostain syystä illalla hirveän ketutus kohtauksen, kaikki ärsytti, ärrin murrin.
No onneksi se meni yön aikana ohi, vaikka pelkäsin että jatkuuko tää hirvitys :D
Aamulla heräsin vasta 12 aikaan!! Siinä vaiheessa kyllä kuvittelin että jaahas, tää päivä menikin sitten tässä, kiva kiva.. taas viikonloppu pilalla.. Sunnuntainahan viikonloppu on jo ihan ohi ;)
Sitä ei vaan jostain syystä osaa ottaa sunnuntaita vapaana, vaan asennoituu jo siihen että viikonloppu on ohi, vähänkö mälsää!!
No otin itteäni niskasta kiinni ja aloitin villasukan teon, joka on lojunut tuolla tekemättömänä, toinen on jo valmis, ja toisen piti valmistua jouluksi lahjaksi itselle :D ..Vaan eipä tuo ois valmistunut (no saa nähdä valmistuuko edelleenkään..) ellen ois nyt ihan oikeasti ruvennut sitä taas tekemään, muutama tunti siinä vierähti mutta varsi tuli tehtyä, jee hyvä minä :)!
Pistin myös siivoten, tietokonenurkkauksen pölyjen tuhoamis operaatio oli melkoinen, huh huh, pitäis välillä siivota kunnolla kaikki johtosotkut sun muut, ne kun kerää tosiaan ihan kiitettävästi sitä pölyä :S Ja lakanat tuli vaihdettua joululakanoihin.. Siis punaisiin.. :D ..niin ja ei ne oikeesti oo mitkään Joulu lakanat, mutta jouluisemmat.. ;) ..Ja kaikkea tätä touhuamistahan säesti joulu cd, joulun tähtitaivas 2. :)
Pitihän se myös laiskotellakkin vähän ja kattoa Kotikatu, pullaa ja coca colaa nauttien ;)
Turhan nopeaan kyllä päivä hujahti.. Ajattelin että tässä kun on draivi päällä niin jospa kokeilisin vielä tämän upean tähden tekoa.. Kun huomasin että kello on jo 21.30, ohoh.. No onneksi viikonloppuna on "lupa" valvoa pidempään kun normaalisti.. Olen nähnyt noita paperitähtiä ja ihastellut että mitenköhän tuollainen tehdään, en sitten ole vaivautunut ohjetta mistään etsimään kun ajattelin että liian vaikeaa mulle.. Kunnes löysin sattumalta tuon ohjeen ja pitihän se testata tajuaisko tuon teosta yhtään mitään.
Kellosta viis ja tuumasta toimeen, sakset ja paperit esille ja yrittämään. Tein semmoisen tosi nopean version kun halusin päästä hommasta nopeasti eroon :D Mutta niin vaan taittui askartelu meikäläiseltäkin, vaikkei ole tullut pitkään aikaan mitään väkerrettyä. ..Edes joulukortteja, tänään juuri kirjoittelin muutaman valmiskortin jonka tulen antamaan työkavereille..
Ja tässä tulos, tadaa! :)
![]() |
| Hieman kyllä aneemiselta näyttää valkoisia verhoja vasten, olisi pitänyt olla väripaperia.. |
Tulipahan vielä blogiakin päivitettyä, oon aika tyytyväinen tähän päivään.
Kiitos ja hei :)!

Mäkin oon askarrellut tuommoisen viimeviikolla. Näyttää vaikealta, mutta loppujen lopuksi oli aika kiva ja helppo. :)
VastaaPoistaVoi vitsi! Nätti! :-)
VastaaPoistakiitos :) tosi iso tuosta kyllä tuli, vois tehdä ehkä pienemmänkin version ja väripaperilla :)
VastaaPoista