Se viimeinen luukku.
Pakollinen pukin kuumanlinjan tuijottelu hetki.
Joulusää...
Tunnelmavalaistusta
Jouluruokaa? Kyllä kiitos! ..Lautanen näyttää onnettoman tyhjältä.. mutta ei se syöminen tuohon jäänyt...... :D
Lahjoja oli pakko käydä hypistelemässä, aikalailla pehmeitä paketteja...
..Oli siellä koviakin paketteja.. tämän sisältö tuli oikein arvattua :P
Hou hou hou..
Osa pakettien sisällöstä.. :)
Kiitos tästä joulusta!







Olipas teillä kurja joulusää. Meillä tuli sentään edes vähän lunta! Ja kyllä kelpasi Mimmin tehdä iskän kanssa etupihalle lumiukko. :-)
VastaaPoistanojoo vähän latisti tunnelmaa :( mutta kiva että teillä oli edes vähän lunta :)
VastaaPoista