"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Ja niin joulu joutui..

Se viimeinen luukku.

Pakollinen pukin kuumanlinjan tuijottelu hetki.

Joulusää...



Tunnelmavalaistusta


Jouluruokaa? Kyllä kiitos! ..Lautanen näyttää onnettoman tyhjältä.. mutta ei se syöminen tuohon jäänyt...... :D

Lahjoja oli pakko käydä hypistelemässä, aikalailla pehmeitä paketteja...

..Oli siellä koviakin paketteja.. tämän sisältö tuli oikein arvattua :P

Hou hou hou..

Osa pakettien sisällöstä.. :)

Kiitos tästä joulusta!

2 kommenttia:

  1. Olipas teillä kurja joulusää. Meillä tuli sentään edes vähän lunta! Ja kyllä kelpasi Mimmin tehdä iskän kanssa etupihalle lumiukko. :-)

    VastaaPoista
  2. nojoo vähän latisti tunnelmaa :( mutta kiva että teillä oli edes vähän lunta :)

    VastaaPoista