Ja nyt ei puhuta Abban biisistä.. Arvonnan voittaja on nimittäin selvillä!
*rumpujen pärinää*
![]() |
| Ensin kaikki nimet lapulle, kyllä kaikki on mukana, vaikkei kuvassa näykkään :)!! |
![]() |
| Taika kulho esiin.. |
![]() |
| Arpalappuset kulhoon, silmät kiinni ja käsi kulhoon.. Kunnon sekoittelu ja lopulta voitto lappu esiin.. |
Tällä kertaa voittajaksi selviytyi:
SHIVA
Tällä kertaa arpojen määrä ei ratkaissut, sillä Shivalla oli ainoastaan yksi arpa, joka sitten sattui kulhosta nousemaan.. Paljon onnea voittajalle!
Laitan sinulle sähköpostia, ja myöhemmin postilla palkintoa tulemaan :)
Lentoemolle terkkuja että Pollux cd lähti tänään sinne suuntaan..
Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille!
Toivottavasti pysytte menossa mukana jatkossakin :)




Onnittelut Shivalle!
VastaaPoista