"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 12. maaliskuuta 2012

The winner takes it all

Ja nyt ei puhuta Abban biisistä.. Arvonnan voittaja on nimittäin selvillä!
*rumpujen pärinää*

Ensin kaikki nimet lapulle, kyllä kaikki on mukana, vaikkei kuvassa näykkään :)!!


Taika kulho esiin..

Arpalappuset kulhoon, silmät kiinni ja käsi kulhoon.. Kunnon sekoittelu ja lopulta voitto lappu esiin..


Tällä kertaa voittajaksi selviytyi:

SHIVA

Tällä kertaa arpojen määrä ei ratkaissut, sillä Shivalla oli ainoastaan yksi arpa, joka sitten sattui kulhosta nousemaan.. Paljon onnea voittajalle!
Laitan sinulle sähköpostia, ja myöhemmin postilla palkintoa tulemaan :)
Lentoemolle terkkuja että Pollux cd lähti tänään sinne suuntaan..
Kiitos kaikille arvontaan osallistuneille!
Toivottavasti pysytte menossa mukana jatkossakin :)

1 kommentti: