"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



perjantai 2. maaliskuuta 2012

Voi ninnannunna

..Terveisiä valvovalta rakennusmestarilta Timo Harjakaiselta, ei vaan.. Hyviä ja huonoja "uutisia".

Ekaksi ne hyvät.. jotta jaksatte lukea ja lopun voi sitten skippaa :D
Tänne on jostain tulla tupsahtanut ihan uusia tyyppejä osallistumaan kisaan ja lisänneet itsensä lukijaksi. Jee jee jee, ihan mahtavaa :)! Ja ne kommentit mitä oon teiltä saanu, on kyllä lämmittänyt :) Mä vaan ihmettelen että omassa näkymässäni nään että mulla ois 12 lukijaa, mutta blogin puolella näyttäisi olevan 11 lukijaa, mun laskutaidoilla.. Ööö.. mitä on tapahtunut :D?? Ihanaa kuulla kommentti mun positiivisuudesta.. ja musta kun tuntuu että vaikutan varmaan välillä ihan joltain mielenterveyspotilaalta, kun tuntuu että eka kirjoittelen jotain iloisia juttuja ja kohta joku ketuttaa.. Tuntuu vaan että se tuppaa olemaan niin että ne negatiiviset jutut jotka kaihertaa mielessä tulee sitten lauottua tänne.. :( Mutta täähän onkin tämmöstä "terapiaa" :D Kiva jos joku jaksaa lukea :)

No sitten ne huonot. Tänään on aika pettynyt ja ärsyttävä päivä. Melkein voisin "korkata" tuollaisen alla olevan cosmopolitan pänikän.. Jos semmoinen sattuisi olemaan.. Normaalisti en siis juo.. Ja nyt ei kyllä jaksa oikein hymyilläkkään, ja tämä se vasta h-a-r-v-i-n-a-i-s-t-a onkin.. Kiitos tästä kuuluu kaverille, ihastukselle ja sille että yksi osa elämän peruspilareista kääntyi kettumaiseen suuntaan, näin kiltimmin ilmaistuna.. En sen tarkemmin kehtaa kertoa, harmi, mutta tosin tuossa ihastuksen kohdalla kyseessä on kyllä ihan hölmö juttu.. Vois tulla satuhäiden miesääni munkin laiffiin sanomaan "viimein kaikki on hyvin", niinku joka jakson lopussa! :D No mutta semmoista.. Kotimatkalla ois tehnyt mieli tarrrrrautua viereen istuneen miehen käsivarteen ja sanoa että rutista mua! Ois vaan saattanut tulla päällekarrrrkaus ja ja ja, no ei pettänyt kontrolli minulla. No leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä.. Jospa Elias ja Joonatan case edistyisi tänään salkkareissa :P?
Siinä on kuva :D

Ja PS. mulla on muuten jotain kuvia tulossa jossain vaiheessa, kunhan taas "kokoan" itteni, niin jotain pientä edes on valmiina julkaistavaksi ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti