"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Muistatko

PEZ



Legendaarista.

5 kommenttia:

  1. "Peksiä pokseen":sanoi kerran yksi pieni tyttö, aika kauan aikaa sitten! :)

    VastaaPoista
  2. Muistan! Mut miks noi piti vetää aina kerralla? Kauhee turaaminen että sai ne sinne juttuun ja sit vaan 'liukuhihnana' auki- hampailla karkki- kiinni- auki- hampailla karkki- kiinni.... auki-.... :-D?? sit ne loppu heti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. ja mieti kun toi oli vielä semmonen normaalia pienempi "karkkiautomaatti" johon ei mahtunu edes koko pötkö kerralla.. ei muutaku "Uudestaan!"-teletapit, survomaan karkkia koneeseen. :DD

      Poista
    2. Legendaarista todellaki ja kun ne nyt on ponnahtanu uudelleen "muotiin" ja edelleen ovat hyviä :D

      Poista