Muistan! Mut miks noi piti vetää aina kerralla? Kauhee turaaminen että sai ne sinne juttuun ja sit vaan 'liukuhihnana' auki- hampailla karkki- kiinni- auki- hampailla karkki- kiinni.... auki-.... :-D?? sit ne loppu heti!
Niimpä.. ja mieti kun toi oli vielä semmonen normaalia pienempi "karkkiautomaatti" johon ei mahtunu edes koko pötkö kerralla.. ei muutaku "Uudestaan!"-teletapit, survomaan karkkia koneeseen. :DD
Pezit on parhaita! :)
VastaaPoista"Peksiä pokseen":sanoi kerran yksi pieni tyttö, aika kauan aikaa sitten! :)
VastaaPoistaMuistan! Mut miks noi piti vetää aina kerralla? Kauhee turaaminen että sai ne sinne juttuun ja sit vaan 'liukuhihnana' auki- hampailla karkki- kiinni- auki- hampailla karkki- kiinni.... auki-.... :-D?? sit ne loppu heti!
VastaaPoistaNiimpä.. ja mieti kun toi oli vielä semmonen normaalia pienempi "karkkiautomaatti" johon ei mahtunu edes koko pötkö kerralla.. ei muutaku "Uudestaan!"-teletapit, survomaan karkkia koneeseen. :DD
PoistaLegendaarista todellaki ja kun ne nyt on ponnahtanu uudelleen "muotiin" ja edelleen ovat hyviä :D
Poista