Taas yks positiivisuuden multihuipentuma postaus, eli NOT. Nyt on känkkäränkkä fiilis, pinna kireellä vähän kaikesta. Ja kun tää ei taas oo mun tapaista ni ihmettelen itekkin, miks oon tämmönen naama norsun *piip*.. Se on sokka irti. En tiiä miks tuun tänne edes kirjottamaan, näin negatiivista tekstiä, jota on varmaan tosi kiva lukea. Ehkä yritän taas purkaa tätä pahaa oloa, ja teen sen todella reilusti täällä, että muillekkin tulis paha mieli, tai sitten siellä vaan naurattaa.
Stressiä ja kaipaan rauhaa.. Eilenki piti tehdä kamera aiheinen juttu tänne, mutta se jäi kesken.. No se saa taas odottaa hetken.. Ei vaan jotenkin oo entistä bloggailu intoa, sen sijaan edelleen luen mielellään muiden tekstejä. Aika juoksee ja arg.
PS. Ei yhtään ketuta sekin että bongasin mukavalta vaikuttavan komean myyjän, mutta mitenkä siinä nyt sitten ruveta "iskemään"? -Joo, olen kyllä joskus spontaanisti heittänyt eri ammattien ihmisille jonkun kahvittelu pyynnön, mutta kas kummaa, kaikki on aina varattuja.. Pitäis kai tehdä ittestään pelle ja pyytää jokaista, kestää pettymys ja häipyä, eikä niin että jää miettimään, f*ck.
Flirttaile reippaasti vaan, mutta sillai kepeällä mielellä! Ei pidä ottaa angstia, jos ei aina nappaa tai tule vastakaikua! Kyllä se varmasti joku kerta osuu ja uppoo! Katsekontakti ja hymy! Jos tulee sama vastaus, niin sitten jotain juttua päälle!! Näin se ainakin meni vanhoina hyvinä aikoina...;)
VastaaPoista:D
PoistaMutta voiko työssä ollessaan mies tehdä aloitetta jos flirtti nappaa :D?
Kyllä voi! Jos ei nyt oo oikeasti varattu tai siis seiso pomo vieressä kyyläämässä, että tehdäänkö täällä töitä, vai mitä täällä tehdään! :)
VastaaPoistaViime joulukuussa bongattiin yksi Dressmannin miesmyyjä. On niin ihanan flirtti, että sitä kävi mun töistä parikin emäntää ihastelemassa! Laitettiin se aina kiipeämään niitä tikkaita ylös ja hakemaan jotain ylhäältä! Näkymät olivat niin hyvät! No, tota se oli kyllä sen tyypin ihan myyntikikka, mutta hauskaa se oli!! Jos olisin vapaa ja ihan hilkun verran nuorempi, niin...olisin! :) Elikkä pointti on se, että siitä vaan.