"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



tiistai 27. maaliskuuta 2012

Kotimatkalla..

"...Katsoin niitä ohikulkevia, missä se päätetään, kuka saa sen pienen palan onnea.
Kotimatkalla, se iski äkkiä mun lävitse, oonko mä kertonut, koskaan kuinka tärkeä oot minulle.
Me näimme sinne mihin muut ei nää, pieni siiven isku vain ja kaikki häviää"
-Teleks


Meitsi istu bussissa ja vieressä menee ratikka jossa istuu Elina Knihtilä, lemppari naisnäyttelijä. Aurinko paistoi vaikka taivas oli pilvinen. Istuin ajatukset kesässä ja kavereissa. Tunnelman pilasi vain juoppo joka tuli taakse istumaan, jonka haju sai irvistämään ja pelkäämään herran yrjöävän niskaan. "Moi kulta mä oon just kotona", juoppo lähti yjöämättä. Ja matka jatkui halki keväisen harmaan kaupungin.


"Tänä iltana yhdessä tanssitaan ja kaikki on ilosii" <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti