"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



perjantai 16. maaliskuuta 2012

Friday Food

Tässäpä teille lounas/päivällinen/ illallinen kokonaisuus esim. perjantaille, jonka itse tein tässä jokin aika sitten :)
Suosittelen erittäin lämpimästi!

Inhoan salaatin tekemistä! Kädet kuivuu vihanneksia pestessä.. Siksi tulee valitettavan harvoin tehtyä :(
Tästä tulikin sitten ihan älyttömän hyvää, vaikka ihan perus salaattia onkin!


Salaatti

Kurkkua
Feta juustoa
Tomaattia
Paprikaa
Salaatinlehtiä
+ salaattikastike, itselläni oli jotakin sinappista kastiketta, tykkään myös kartanon salaattikastikkeesta!

"Pääruoka" on sitten aivan sairaan hyvää, vaikkai itse sanonkin..
Tuunasin eri reseptejä, rakastan ruuanlaitossa keksiä itse ainesosia :D!
Kyseessähän on uunissa tehdyt tortillat..

-Paista paketillinen jauhelihaa ja mausta oreganolla, jauhelihamausteella ja pippurisekoituksella, lisään heitetään myös joku tomaattikastike.
-Kuumenna mikrossa pakaste maissit ja kukkakaalit
-Raasta vahvan makuinen juusto, esim. punaleima emmental
-Puolita kirsikkatomaatit
-Voitele tortilla "letut" ketsupilla
-Mätä tortillojen päälle jauheliha, feta kuutioita, mikrokasvikset ja kirsikkatomaatit
-Kääri tortillat rullalle ja lado vieretysten astiaan, ripottele päälle juustoraaste ja pistä uuniin siksi aikaa että juusto sulaa pintaan, huom. täytteet ei kerkeä hirveästi lämpenemään uunissa, eli jauharin tulisi olla vielä lämmintä.. :)

Ruualla saa ja pitää leikkiä joskus


Täytteet



Valmista nautittavaksi!

Jälkiruuassa vähän laiskottelin.. Ja turvauduin
Kotiuunin paistovalmiisiin omenapiirakoihin.


*Mums*

1 kommentti:

  1. Ja kun mie niin himoitsin pitkään tortilloja, enkä vieläkään niitä ole saanu ja nämä kuvat... *kuolaa* oi oi :D :D

    VastaaPoista