"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



perjantai 9. maaliskuuta 2012

Metsästäjän psyyke

Heti alkuun, huomaattehan että sain lopultakin tehtyä itelleni sähköpostin tätä blogia varten, jos siis tulee asiaa jota et halua kommentin kautta laittaa niin postia voi laittaa osoitteeseen: sekasoppa(ät)hotmail.com

Tosiaan olen nyt löytänyt herra X:n, johon olen hieman ihastunut.. Ja hyvä niin, karkoittaa pikku hiljaa pitkällisen haikailun edellisen tyypin perään jota en loppujen lopuksi saanut täysin "kahlittua" itselleni. Jos siis puhun herra X:stä, niin se on HÄN.. :D Tai pitäiskö tän kulkea nimellä "project Joonatan".. Tuli vaan salkkareista mieleen.. :D ..Toivottavasti lopputulos ei kuitenkaan ole samanlainen..

Jos en jo aijemmin sanonut niin, otan oikein saalistus asenteen käyttöön. Tosin saa nähdä miten se toteutuu, kun olen ollut hyvin taka-alalla.. :D Eli vapise Tero! Vitsi vitsi, ei sen nimi oo Tero.. mut haittaax se? Joko kyllästyttää nää putous jutut :D? Ainakin niitä kovasti vielä haetaan, kun mm. hakusanoilla: "kome r raha rakkaus rusketus leena heffner" & "usko eevertti luttinen blogi" on tänne päädytty. En ole siis päässyt puusta pitkälle vielä asian kanssa, vaan olen kutakuinkin tässä tilanteessa:
Anne: "Mä tutustuin siihen omistajaan"
Ellu: "Millanen se on?"
Anne: "Sil on puku ja valkonen paita ja skraka, meillä on vähän vipinää" ..eli ei siis tod, mitään vipinää :D

Lainaisin vielä Ellu Jokisen lausahdusta: "Kun mies ei pysty urbaanioloissa metsästämään eläimiä, niin se metsästää naisia. Ja kun nainen ei pysty urbaanioloissa perustamaan perheitä niin siihen on jalostunut miehinen metsästys vietti ja se metsästää miehiä." tosin mä kyllä pystyisin perustamaan perheen.

..Molemmat lainaukset jaksosta Ilmasen viinan bileet.

Itseasiassa aihe vähän karkasi/jäi puolitiehen.. Mietin nimittäin sitä että mitenkä mies sitten reagoi siihen että hänet "metsästetään"? Kärsiikö hänen metsästäjän psyyke, jossei pääse itse iskemään mieleistään neitoa..? Tai kiinnostaako itseä enää, kun saavuttaa saaliinsa..? Ensin on niin paljon ladannut siihen että pääsee määränpäähän, mutta sitten kun siellä on, menettääkö se arvonsa..? Salkkareissa Katariina sai mitä halusi, vaan ei halunnutkaan enää kun sai.. Katariina ja Cindy järjesti Ossille ja Sebastianille yllätysillan Moosessa.. Jotta Katariina saisi kontaktia Sebastianiin.. Lopulta kotona pari meinasi ottaa yömyssyt mutta päätyikin suutelemaan, kunnes Katariina panikin yllättäen jarrut päälle "ehkä tää ei ookkaan hyvä idea".

Mun aarteet, näitä voi kattoa vaikka kuinka monta kertaa kyllästymättä!

2 kommenttia:

  1. Nainen on metsästäjä siinä kun mies, enempi kyllä ansapyyntiä harrastava kun suoraan heittäisi keihäällä tai jännittäisi jousella nuolta! Niin ja saalis on aina yhtä mieluinen!! Hyvää metsästysonnea!

    VastaaPoista