Siivotessa löysin koululainen lehtiä 90-luvulta, niitä selaillessa sai kyllä muutamat naurut :D Oli pakko ottaa (kännykällä) muutama kuva muistoksi ennen kuin vippasin lehdet paperinkeräykseen..
 |
| Tuleeko Titanic 3D:n myötä samanlainen Leonardo Di Caprio huuma? |
 |
| Valokuvauksen ABC, filmi! |
 |
| On vuosi 99 ja hintaa 27 markkaa |
 |
Saisiko olla superkännykkä?
|
 |
| Onko vielä logoja/tilaako joku niitä? Miten olis vauhtisika? Joskus näitä oli joka lehdessä.. |
 |
| Miten olisi paljetti look baariin? Tytön naama sensuroitu ihan sen takia ettei 13 vuoden päästä vielä joku naura hänen malliuralleen koululaisessa.. |
 |
| Taidan kanssa hommata aidon näköisen siirtotatuoinnin niin herra X varmasti huomaa että tykkään hänestä! |
Semmoisia.. Kovin on "kilttejä" juttuja ollut vielä 90-luvulla, en ole koululaista kyllä ihan hetkeen lukenut, mutta tuntuu että noissa nuorten lehdissä on vähän eri jutut kuin ennen.. :D
Eikä, Koululainen!!
VastaaPoistaMulle tuli kans ala-asteella koululainen ja luin sitä ihan innoissani. Muistin just, että siellä takana oli kaksi sivua Eeva ja Adam-sarjista!
Tuli tosi kiva mieli tästä postauksesta! :-))
Joo niin oliki :D!
PoistaHeh kiva kuulla että tuli hyvä mieli :)
Hahahah, hirveitä!! :DD 90-luvu herättää hirveetä myötähäpeetä tällee jälkikäteen. :D Mut oikeesti. Onkohan logoja vielä? Ei oo ainakaan näkyny missään lehissä?
VastaaPoistaKieltämättä jotkut jutut on aika naurettavia.. :D Mutta mitäköhän muutaman kymmenen vuoden päästä ajatellaan vuodesta 2012.. ;D?
Poista