"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Koululainen 90-luvulla

Siivotessa löysin koululainen lehtiä 90-luvulta, niitä selaillessa sai kyllä muutamat naurut :D Oli pakko ottaa (kännykällä) muutama kuva muistoksi ennen kuin vippasin lehdet paperinkeräykseen..


Tuleeko Titanic 3D:n myötä samanlainen Leonardo Di Caprio huuma?

Valokuvauksen ABC, filmi!

On vuosi 99 ja hintaa 27 markkaa


Saisiko olla superkännykkä?



Onko vielä logoja/tilaako joku niitä? Miten olis vauhtisika? Joskus näitä oli joka lehdessä..


Miten olisi paljetti look baariin? Tytön naama sensuroitu ihan sen takia ettei 13 vuoden päästä vielä joku naura hänen malliuralleen koululaisessa..


Taidan kanssa hommata aidon näköisen siirtotatuoinnin niin herra X varmasti huomaa että tykkään hänestä!
 Semmoisia.. Kovin on "kilttejä" juttuja ollut vielä 90-luvulla, en ole koululaista kyllä ihan hetkeen lukenut, mutta tuntuu että noissa nuorten lehdissä on vähän eri jutut kuin ennen.. :D

4 kommenttia:

  1. Eikä, Koululainen!!
    Mulle tuli kans ala-asteella koululainen ja luin sitä ihan innoissani. Muistin just, että siellä takana oli kaksi sivua Eeva ja Adam-sarjista!
    Tuli tosi kiva mieli tästä postauksesta! :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin oliki :D!
      Heh kiva kuulla että tuli hyvä mieli :)

      Poista
  2. Hahahah, hirveitä!! :DD 90-luvu herättää hirveetä myötähäpeetä tällee jälkikäteen. :D Mut oikeesti. Onkohan logoja vielä? Ei oo ainakaan näkyny missään lehissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä jotkut jutut on aika naurettavia.. :D Mutta mitäköhän muutaman kymmenen vuoden päästä ajatellaan vuodesta 2012.. ;D?

      Poista