"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

No onkos tullut kesä, nyt talven keskelle?

Tänään oli taas aurinkoinen päivä, silmiä häikäisee kun astuu ulos! Pitäisi kai käyttää aurinkolaseja, mutta musta ne kuuluu kesään.. :D ..Tosin en kesälläkään käytä kovin usein.. OISPA KESÄ!! Aurinkoa, lämpöä, vehreää luontoa, tapahtumia, eloisia ihmisiä.. Odotan että pääsen kaivamaan kaapista kevyet, nätit ja naiselliset kesävaatteet esiin! Vielä jos löytäisi sen kesäheilan... Iski epätoivo. Ois niin ihanaa lähteä mökkeilemään jonkun kanssa.. Ajella (öisiä) maanteitä pitkin, katsella auringon laskuja.. jne.. huoh.. Ehkä joskus, jossei (taaskaan) tänä kesänä. (Ja ei, en ole ottamassa "kesäkollia" ;) ..ihan ympärivuotinen kelpaisi.


Niin on vihreetä.

..Ja todellisuus
Okei ei oo kyllä tän päivän näkymä..

2 kommenttia:

  1. Jee, jee! Kuvia. :-) Miltä on kuvailu tuntunut? Alkaako jo tuntumaan helpolta? Mulla sujuu ehkä hitusen paremmin kuin aluksi, mutta matkaa on vielä kilometrikaupalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      Siinähän se.. ehkä ei enää oo ihan niin hermona kaikista jutuista.. :D Mutta paljon ois silti opeteltavaa..! Oon vaan jumittunut "puoliautomaattiseen" säätö valikkoon (en muista sen "ohjelman" nimeä), mistä saa säädettyä kirkkautta ja terävyyttä.. :D Se on niin helppo ja kätevä ja sillä oon saanut parhaat kuvat :) Toivon että kesällä saan enemmän intoa perehtyä säätöihin ja paljon harjoitusta!

      Poista