"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 15. maaliskuuta 2012

Leijonaa mä metsästän

Voi sentään, miksi oi miksi pankkikorttini piti vanhentua viime vuonna ja se on voimassa vielä monta monituista vuotta. KUN nyt saisi Suomi leijonalla varustetun kortin.. Aarg. Onko mitään järkeä uusia pankkikorttia kuvan takia, ja maksaa siitä 10 €?! Mitäh?! ..Siis kun leijona korttiahan on saatavissa vain rajoitetun erän, hmph, eli en voi odottaa seuraavaan kortin uusimis kertaan, jos haluan sen saada. Jostain syystä vaan haluan ton.. :D Lätkäpaita Finland leijonan! Viime kevät sai jopa minut kiinnostumaan jääkiekosta Suomen menestyksen takia. No harkitsen nyt olenko valmis maksamaan pankkikortista hintaa jonka eteen joudun tekemään X määrän minuutteja töitä.. :D hahhah, kaikkea sitä..

1 kommentti:

  1. :D Itekki innostuin Leijonista vasta tämän voiton myötä! Ei se 10e oo paljon! Uusi vain se kortti :)

    VastaaPoista