"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 1. maaliskuuta 2012

Mini ARVONTA 1.3.-11.3.2012

Noniin rakkaat ystäväiset, on aika suorittaa LOPULTAKIN edes jonkinlainen arvonta!
Aika alkaa nyt! 


Palkintona siis seuraavaa:
-Matkakokoinen Dove rasvapurkki
-Twix suklaapatukka
-Pieces perhos korvikset kevään kunniaksi

Ei siis mitään erityisen ihmeempää, mutta jotakin :)

Ja "toimintaohjeet" tulee tässä, mikäli kukaan tähän nyt edes haluaa osallistua :D
-Kaikki saavat osallistua kisaan!
-Anonyymien osallistujien pitää keksiä nimimerkki, ja laittakaa pliis
sähköpostiosote mukaan, että teidät saa kiinni.. Voitte laittaa erillisessä kommentissa, jossette halua sitten sitä julkaistavan, ymmärretty?

Arpoja saa sitten seuraavanlaisesti (kuten yleensä):
Ekan arvan saat kun vastaat kysymyksiin:
parasta/huonointa blogissani.
+1 kpl mikäli olet lukija/liityt lukijaksi
+1 kpl kun linkität blogiisi arvonnan
Innokkaimmat voivat siis tienata kokonaiset 3 arpaa.
(mainitsethan arpojen määrän)

BONUS sektori
Mikäli joku haluaa itselleen, lapselleen, kumminkaimansiskontytöntädinmumminnaapurinpojantyttärelle seuraavan kuuntelemattoman (en siis vastaa siitä että joku saa traumoja, järkyttävästä tarinasta) Pollux (:DDD) äänikirja cd:n, niin ilmottautukoon :D Lähtee ensimmäiselle, tai muuten roskiin, löytyi siivouksen tuloksena xD

Ei muutakun arpaonnea, onnea arvalla!

20 kommenttia:

  1. Hei, mukana ollaan arvonnassa. Mie oon niin suklaa-addikti! Olen lukijasi ja vastaan kysymykseesi näin: parasta blogissasi on sinun omat ajatuksesi erilaisista asioista ja ilmiöistä. Blogisi tuntuu kivan kotoisalta ja päiväkirjamaiselta. Huonointa se, että liian vähän kuvia! Haluan nähdä sun uudella hienolla kameralla otettuja kuvia. ;-) wink wink. Eli mulla kaksi arpaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee Eevi-ensimmäinen :D Kiitti kommentista :)Munkin mielestä kuvattomuus on yksi huonoimmista jutuista mun omassa blogissa :D Yritän vielä kunnostautua.. :D

      Poista
  2. Moikka oon mukana arvonnassa! Tykkään blogissasi siitä että kerrot eri asioista ja jaat mielipiteitäsi! Myös blogin ulkoasu on selkeä ja helppo lukea. Voisit tehdä jonkun kivan bannerin ja niitä kuvia saisi olla enemmän ;-)Liityin lukijaksi ja olen mukana 2 arvalla!

    ebbuebbu@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Mukana arvonnassa! Tosi kiva palkinto!:) parasta blogissasi on se että tää on selkee ja muutenki tosi kivasti aseteltu ja kaikkee (: huonointa: varmaanki just se että on liian vähän kuvia! mutta joo oon sun lukija eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  4. Hei kivaa, TERVETULOA uudet lukijat :)!!!

    VastaaPoista
  5. Parasta on sun positiivisuus ja sen kun kirjotat tekstiä niin sujuvasti :--) Miinusta antaisin samasta kuin muutamat muutkin: niin vähän kuvia :(

    Olen lukija ja vastasin kysymykseen, joten kaksi arpaa. Tosi kiva palkinto :)

    S-posti: niina_hahkala@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postitiivista on lukea juttujasi. Ne on aina jotenki piristäviä :) Ja huonoa... Noo, laita enemmän kuvia.. muuta en keksi :D Linkitän tän kilpailun omaan blogiin :)

      Poista
  6. Arvonnassa mukana kahdella arvalla uutena lukijana.Helposti luettava blogi ja lisää kuvia kaipaan minäkin

    VastaaPoista
  7. Parasta se että oot niin positiivinen, kirjoitat selkeästi ja juttuja on laidasta laitaan :-) Kuviaenemmän, kuviaenemmän, kuviaenem... :-D

    kaksi arpaa!

    VastaaPoista
  8. Blogisi on mukava :) Kiva pikku arvonta, mukana siis yhdellä arvalla :)
    Nimim. Shiva
    suddenconnection(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  9. löysin blogin vasta tänään, tääl on muutama hetki hurahtanut lukiessa vanhoja postauksia =)
    positiivista siis että jää koukkuun, mitään moitteita ei nyt heru =) liityin myös lukijaksi joten kahdella arvalla mennään =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ompas kiva kuulla että oot innostunut lukemaan :)! Kylläpä teitä uusia lukijoita on tullut :P! Tervetuloa vaan jokaiselle :)

      Poista
  10. Yhdellä mukana kivan kokonaisuuden arvonnassa. Tykkään blogissasi erityisesti kuvista, ne ovat valoisia ja selkeitä. Ja niinkuin joku tuolla jo ylempänä kirjoittikin, jutuistasi paistaa aina läpi positiivinen asenne elämään. Täällä ei tule koskaan huonolle tuulelle.
    Arvonnassa mukana yhdellä arvalla. JA jos tuo Polluxin äänikirja on vapaana, niin kyllä kelpaisi. Meillä löysi ensin aikuiset äänikirjat ja nyt lapset perässä.. on ihan vaan älyttömän näppärä tapa saada lapsiin tartutettua lukuinnostusta.
    flight(at)luukku.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mukavasta kommentista :)!

      Pollux cd on vielä vapaana, kiva että joku haluaa, niin ei tartte roskiin vipata :) Laitan sulle sähköpostia asiasta, niin saadaan cd postiin!

      Poista
  11. Hei mitä ihmettä! Miks mulla meinas mennä tämä ohi?? Onneksi ehdin. ;D

    Kolmella arvalla mukana. Linkitän mahdollisimman pian. :)

    Sun blogissa on jotain kivaa, vaikka en osaa määritellä mitä. Mun listalla erotut joukosta siten, että blogi ei kerro millään lailla vauvoista, raskaudesta yms. Silti tätä on kiva lukea. :D Mä odotan innolla, että tartut oikein kunnolla siihen kameraan kiinni ja saadaan vielä lisää kuvitusta tänne. Tykkään niitä kattella! :D Ja tykkäisin jakaa vinkkejäkin, jos sulla on kysyttävää. :)

    Ja ainut huonopuoli mikä tuli vastaa, kun yritin ensin laittaa tän kommentin. Toivoisin, että ottaisit tuon sanavahvistuksen pois. Nuo on niin epäselviä ja vaikeita nykyään, että kommentointi ilo menee. :( Itsehän et niitä näe, mutta lukijoille se on riesa. Mulla ei oo ollut sitä pitkkään aikaan ja vasta yksi roskaposti tullut joten ei paha. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun löysit ajoissa että pääsit osallistumaan :)

      Itseasiassa, jossain vaiheessa kunhan kerkiän teenkin pienen kuvaus postauksen johon toivon vinkkejä :)!

      Ne varmistus sanat on joo aika ärsyttäviä.. Saakohan sen mistä pois..? Oon myös miettinyt sitä että kuinka saisi tänne sen mahdollisuuden että s-postiin tulisi kommentoijalle viesti, aina kun hänen jälkeen lisätään joku kommentti..? :)

      Poista
    2. Sun pitää hetkeksi vaihtaa sun asetukset siihen bloggerin vanhaan käyttöliittymään eli meet hallintapaneeliin ja siellä oikeassa yläkulmassa on semmonen mutterin näköinen juttu. Sitten kun sulla on se vanha, meet asetuksiin ja sieltä kommentointi. Siellä pitäis olla se sanavahvistusten poista. Jos ei löydy niin sano, niin voin antaa ihan tarkatkin ohjeet kokeilemalla itse.

      Sulla itseasiassa on tuo sähköpostijuttu käytössä. Itsekin sain nimittäin tuon sun kommentin mulle sähköpostiin. :)

      Poista
    3. Kiitos ohjeista :)! Nyt ei pitäisi enää olla sitä sanaa? Ja hyvä jos sähköposti systeemi on jo, mä luulin että se pitää jostain ottaa käyttöön kun joillain ei oo sitä :D

      Poista
  12. Olet selvästikin taitava ja harjaantunut kielenkäyttäjä, tykkään lukea tekstejäsi, koska ne on kirjoitettu sujuvasti luettaviksi. Arvonnassa toki myös mukana; kivat kevätkorvikset.
    teijapistelentoatelisanetpistefi

    VastaaPoista
  13. Siis lukija, tosin hyvin tuore sellainen elikkä toista viikkoa. Parasta blogissa eri tunteiden kirjo, ei aina vaan miten mahtavasti kaikki on! :) Jotenkin semmonen vauhdikas fiilis täältä on jo kerta löytynyt!

    VastaaPoista