Aurinko paistaa ihanasti, kävin kävelyllä kameran kanssa, mutta ei tullut otettua kuvan kuvaa!! Ei vaan tuntunut olevan enää niin hienoja talvimaisemia kuvailtavana.. Lumi on likaista jne..
Edelliseen postaukseen haluaisin vielä sanoa tuosta juomisesta.. En todellakaan ole siis sitä mieltä että huolet ja murheet pitäisi hukuttaa alkoholiin, se tuskin auttaa.. Eipä ole kunnolla tullut koskaan kokeiltua. Alkoholi vain monesti pahentaa asioita ja itse välillä inhoan ihmisiä jotka ovat ympäripäissään.. Se mitä eteen tulee on vain kestettävä, kyllä ne asiat aina selviää lopulta.
| Joskus tunteet kuumenee :D |
Olen samaa mieltä, että ei se alkomahooli auta, vaikka kuinka vituttais.
VastaaPoistaItekki täällä hermostunu ku lappuja ja lippuja ja Kela paskan kans värkkäilyä... huoh... Täytyy kai osata rauhottua :D