"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Hiljaista

Mulla on vaikeuksia taas kirjoittaa tänne.. En vaan jotenkin jaksa tarttua toimeen. Motivaatio puute. Vaikka ois pari ruokaohjettakin varastossa.. Ja muutenkin juttuja.. No ehkä tää johtuukin siitä että en tiedä mistä alottaa..! Tai työkiireistä. Aarg.. No mutta pahoittelen, jos täällä ei vähään aikaan ole uutta luettavaa.. tai sitten on, ei näistä "bloggailu tauoista" aina tiedä :D Mutta ainakin keskityn lukemaan teidän kivoja blogeja!

Shivan voittopakettikirje lähti tänään.. Toivottavasti tulee perille eikä kukaan pölli sitä täpötäydestä postilaatikosta.. :S Jo kello 8 aamulla oli postilaatikko täynnä joka tyhjennetään joskus 16:00.. Oliko posteljoonilla unohtunut eilisellä kierroksella tyhjennys vai onko iskenyt joku massapostittaja.. :D

Ihanaa kun aurinko taas paistaa.. Eilen kevät otti vähän takapakkia kun taivaalta tuli mitä lie lumi-räntä-vesi-sohjoa.. Ei takatalvia kiitos. Aurinkoisia päiviä kaikille :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti