Onko sinulla kysymys jota olet aina miettinyt?
Liittyykö se minuun, blogiini, tai ihan mihin vaan asiaan mihin haluaisit minulta mielipiteen?
Nyt on lupa kysyä! ..Eri asia on vastaanko ;D
Kyssärit kommenttiboksiin ja vastaan sitten jossain vaiheessa postauksella niihin, jos kysymyksiä tulee :)
..Lisäyksenä vielä aijempaan aikatauluun, päätin siis seuraavaa:
Kun kerran presidenttitentitkin päättyy sunnuntaiseen äänestykseen niin olkoon vaalipäivä myös viimeinen kyselytuntipäivä.. Eli, laitathan kysymyksesi tulemaan viimeistään sunnuntaina 22.1.2012, mikäli haluat kysymyksesi ja vastauksen omaan postaukseen.. toki tuonkin jälkeen saa kysyä, mutta vaustaukset ei tule "niin näytille" ;)
..Lisäyksenä vielä aijempaan aikatauluun, päätin siis seuraavaa:
Kun kerran presidenttitentitkin päättyy sunnuntaiseen äänestykseen niin olkoon vaalipäivä myös viimeinen kyselytuntipäivä.. Eli, laitathan kysymyksesi tulemaan viimeistään sunnuntaina 22.1.2012, mikäli haluat kysymyksesi ja vastauksen omaan postaukseen.. toki tuonkin jälkeen saa kysyä, mutta vaustaukset ei tule "niin näytille" ;)
Varaudu, nyt tulee monta kysymystä.. :-D Olen tooosi utelias. ;-)
VastaaPoista1. Mikä on paras luonteenpiirteesi?
2. Mistä tykkäät itsessäsi? (esim. Onko sulla sun mielestä kiva nenä tms) :-D
3. Mitä harrastat? Tai mitä haluaisit harrastaa?
4. Oletko käynyt lukion, ammattikoulun tai amislukion, ammattikorkeakoulun, yliopiston, vai mitään edellämainituista?
5. Millainen sun koti? Olisi kiva nähdä kuvia!
6. Mikä on sun lempivaate?
7. Ja ja ja, sun lempiväri? Pinkki? :-D
Pitäisiköhän itsekin tehdä tälläinen. Jos ketään kiinnostaa kysyä mitään. :-)
Mitä teet töiksesi?
VastaaPoistaOotko pitkä?
Millainen se unelmien prinssi olisi?
eikö koskaan tekisi mieli paljastaa itseä? ja ei, nyt en tarkoita mitään viuhahtelua, vaan täällä blogissa, kertoa kuka on..
VastaaPoistaOikeistoo vai vasemmistoo? vaiko siltä väliltä? ;)
VastaaPoistaSeuraatko politiikkaa?
Eikö haavisto muutenvaan nappaa vai onko takana HOMOUS?