"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 23. tammikuuta 2012

Te kysyitte - Minä vastasin

Te arvon lukijat saitte esittää kysymyksiä ja jonkinverran niitä tulikin, tässä sitten vastaukset!

Eevi, eli entinen Pikku Myy halusi tietää seuraavaa (vastaukset):
1. Mikä on paras luonteenpiirteesi? - Sanoisin että ystävällisyys :) siitä on ainakin tullut muilta palautetta. En oo mikään hirviö :D
2. Mistä tykkäät itsessäsi? (esim. Onko sulla sun mielestä kiva nenä tms) :-D - No en ainakaan nenästä, se on yks huonoimmista :D! Jaa-ah, aika paha.. No lyhyys on oikeastaan ihan kiva asia, kun siihen on tottunut "nuoruusvuosien" pettymyksen jälkeen "ai enks mä kasvakkaan pitemmäks, yhyy, angst"
3. Mitä harrastat? Tai mitä haluaisit harrastaa? - Siis varsinaisesti en harrasta mitään, jos ajatellaan harrastusta vakituisena toimintana esim. keskiviikkoisin zumba klo 18.00 :D Valokuvaamisesta kyllä tykkään ja se kiinnostaa! ..Vaikka blogissa ei hirveästi kuvia aina näykkään..
4. Oletko käynyt lukion, ammattikoulun tai amislukion, ammattikorkeakoulun, yliopiston, vai mitään edellämainituista? - Oon "v*tuamis" ja ylpiä siitä, heh heh :D (kts. amis paitakuva huom. en ite kuvassa..)
5. Millainen sun koti? Olisi kiva nähdä kuvia! - Meinasin tehdä kuva asiaan liittyen itseasiassa oman postauksen, mutta menköön se tässä.. Tosiaan mulla on aika vähän kuvia sen takia että kamerani on jo eläkeiässä eikä oikein suostu enää yhteistyöhön kuvienlataamisessa, kuin h-i-t-a-a-s-t-i, toinen "ongelma" on se että miten/mistä ottaa kuvia, jottei kukaan tunnistaisi. Okei kuinka todennäköistä olisi että tänne eksyisi joku tuttu/tunnistaisi jostain esineestä, joka voi olla monella muullakin.. Mutta. Kodista ei ehkä kuvia tule valitettavasti, mutta kunhan löydän itselleni uuden kameran, yritän skarpata että blogistani tulisi vähän värikkäämpi kuvien suhteen.. :)! (..niin kuvien laatukin on aika surkea, ja on niin pimeetä että kaikki kuvat tärähtää..) Sen enempää en oikeastaan koti asiaan kommentoi :D ..Paitsi että kadehdin muiden sisustus-silmää >:(!!!
6. Mikä on sun lempivaate? - Hmm.. ai että, kyllä ne taitaa olla nyt mekot, kun niihin olen hullaantunu! Aijemmin ei ollut yhtään ns. "perus" mekkoa, kun en vaan ollut löytänyt/edes etsinyt, kunnes viime kesän alennusmyynneistä, ja sen jälkeen mekkoja on ruvennut olemaan kaappi pullollaan.. :D Malttamattomana odotan ensi kesää että pääseen toistaiseksi käyttämättömiä kappaleita kokeilemaan! ..nyt ei tarkene.
7. Ja ja ja, sun lempiväri? Pinkki? :-D - No pinkki, tottakai ;)! On se vaan hieno :D

Satu kysyi näin:
Mitä teet töiksesi? - Toimistohommissa, konttorirotta ;)
Ootko pitkä? - En ku pätkä :/
Millainen se unelmien prinssi olisi? - No tajusin juuri (kirjoitettu torstaina) bussissa että sillä prinssillä pitää olla parta :D! Siis ei mikään Jouni Hynynen parta vaan semmoinen siisti.. mikäköhän se ois nimeltään.. No jokatapauksessa.. Hynyseltä voisin kyllä ottaa prinssille murteen :P Sen pitäis olla hyvännäköinen omaan silmään, ei siis mikään kovin erikoinen tarvii olla, mun silmään miellyttää aika tavalliset miehet, ei mitkään scandinavian hunksit :D Sitten tietysti pitäis olla kiltti, mukava, huumorintajunen.. Aika tavallisia juttuja :) Että jos joku tuntee tämmösen ni pistäkää vinkkiä ;D +ainiin radionovalla keskusteltiin joku päivä siitä että Suomessa monesti nainen maksaa esim. ravintolassa, oishan se kiva jos ois herrasmies joka maksais.. ;)

Veera Eliisan kysymykset:
eikö koskaan tekisi mieli paljastaa itseä? ja ei, nyt en tarkoita mitään viuhahtelua, vaan täällä blogissa, kertoa kuka on..
- Nojoo ehkä välillä.. Mutta sitten ku oon kirjottanu tänne jotain juttuja jotka on ehkä vähän "päiväkirjamateriaalia", niin ei kehtaa, kun joku tuttu jos tänne eksyisi, voisi arvata kenestä olen joskus puhunu.. Vaikkei oiskaan mitään pahaa, niin itelle ois kiusallista.. Voinhan nytkin tietysti jollekkin paljastua, mutta.. Enkä mä tiedä miten porukka suhtautuis jos tietäis että kirjottelen täällä :D Toistaiseksi ei siis paljastusta tulossa :D ..Ehkä pitää sitten perustaa uus blogi jos haluaa paljastua ;)
Oikeistoo vai vasemmistoo? vaiko siltä väliltä? ;) Seuraatko politiikkaa? Eikö haavisto muutenvaan nappaa vai onko takana HOMOUS?
-Kyllä enemmän oikeaan kuin vasempaan päin, ei mulla kuitenkaan ole mitään tiettyä puoluetta mitä kannattaisin, vaan valitaan sieltä jostakin :D En nyt ihan hirveästi politiikkaa seuraa, jotkut jutut saa vaan niin kiehumaan, jos niitä oikein rupeaa ajattelemaan :D Mua vaan niin ärsyttää jollain tavalla se Haaviston "palvominen", että on mennyt ihan maku koko ukosta, en edes tiedä mitä asioita hän ajaa, joten en voi tuomita. Ja mitä homouteen tulee, noh, jokainen saa tietysti olla mikä on, vaikken välttämättä ite homoutta ymmärräkkään, mutta Peter Fryckman sanoi jossain iltalehden jutussa, jota nyt en tietenkään löydä, jotenkin näin: "En voi kuvitella, että maan äitinä olisi Ecuadorilainen homo", tietyllä tavalla olen vähän samoilla linjoilla. Mutta katotaan kumpi vie toisen kierroksen Pekka vai Sauli :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti