"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



lauantai 14. tammikuuta 2012

Ei kurjuutta kummempaa

Oon taas ollut laiska bloggaamisen suhteen, suunniteltu kuvausreissukin meni mönkään kun lumitilanne lähti taas alamäkeen.

Tällä hetkellä poden elämää suurempaa yksinäisyyttä. no johan..
Facebookin suutelukuvat / kaveripariskuntien teinimäinen lääppiminen muiden seurassa näyttääkseen että "meil muuten menee hyvin ja ollaan niin rakastuneita" ei auta asiaa että mulla ei oo "sitä oikeaa".
Ja mitä tuohon yksinäisyyteen tulee, tää on vaan taas ohimenevä tunne, mutta kun nyt niin tylsistyttää, pakko purkaa, vali vali.

Ja niinhän se meni, kuten nyt olis pitäny arvata että yks hyvännäkönen mies jota facebookissa kyttäsin, olikin varattu. No eipä sitä voinu oikein ehdokkaaks laskeakkaan, kun ei tuntenut ollenkaan :D Mutta niin se vaan menee että KAIKKI, hyvännäköset miehet on varattuja. (niin ja liian vanhoja..) Mistä mä löydän sen hyvän jonka MÄ varaan?

Hus itsesääli, koitan tsempata, TERSE!

Loppuun pari biisiä


"Mä joskus kaipaan käsiesi kosketusta, vaikka aina minä tiesin ettet huoli, tälläistä lurjusta"
Meillä kaikilla lienee se joku jota kaipaa.. Niin mullakin.

"Kanssa tai ilman, aina se sattuu"
Parisuhteessa kaipaa sinkkuutta, sinkkuna parisuhdetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti