"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



tiistai 17. tammikuuta 2012

Teknisiä ongelmia, taas..

Hei auttakaapas, onko muilla samanlaista ongelmaa..
Ja ongelma tulee tässä:
Nyt on ilmennyt seuraavaa, joidenkin blogeihin en pääse kommentoimaan, ei siis johdu siitä että mut ois mitenkään estetty ;) ..Vaan kun avaan jonkun postauksen niin koko juttu jumittaa niin että selain muuttuu valkoiseksi enkä nää mitään.. Pääsen siis blogia lukemaan noin niinkuin järjestyksessä, mutta jos haluaisin katsoa toisten jättämät kommentit tai kommentoida itse ja avata jonkun tietyn jutun, niin ei toimi!!
..Jos musta ei siis jonkun blogissa kuulu, niin ongelma voi olla tässä :/
..Tuon lisäksi huomasin että nyt mulla ei toimi omankaan blogin kommentointi!!
Näen teidän kommentit silloin kun ne on hyväksymisvaiheessa ja voin hyväksyä, mutten pääsekkään katsomaan niitä sitten julkaistuna / kommentoimaan..
Oisko kellään vinkkiä millä korjata tää ärsyttävä ongelma :S??!

1 kommentti: