"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



maanantai 16. tammikuuta 2012

"Pee Askat" kirpparilöydöt

Paskat kirppislöydöt blogin innoittamana viime kirppisreissulla silmäilinkin sitten sitä "shaisse" osastoa..
Okei menin kyllä ihan "etsintämielellä" pelastusarmeijan pitämälle kirpputorille. Mutta mielessä kyti ajatus että voisin bongata jotain.. ;)

- VHS-videoita, harmi vaan etten tullut katsoneeksi hintaa! Eihän siinä mitään jos hinta on jotain 0,20€ luokkaa ja joku haluaa vanhan melkein katki kelatun videon ostaa, mutta jos hinta ois ollut enemmän niin..
- Parhaat päivänsä nähneitä alusvaatteita.. Itse en tosin ostaisi minkäänlaisia käytettyjä alusvaatteita. Ymmärrän toki että on ihmisiä joilla ei välttämättä yksinkertaisesti ole varaa. Mutta löysimpä juuri esim. H&M:stä 5€ tarjousrintsikat..
- Nordean karhu säästölipas.. Siis ilmainen säästö"possu", maksoi nyt "vain" 3€
- Kalevala korun pronssinen Euran sydän riipus, en tiedä oliko se isompi vai pienempi versio, mutta joka tapauksessa, iso uutena maksaa kalevala korun internetsivujen mukaan 34€ ja pieni 23€.. Ja arvatkaapas paljonko tämä käytetty oli... 30€!! Jos joku nyt menee sen ostamaan hintatiedottomana, että jee sain korun halvalla, niin sääliks käy, että hyväuskoisilla tehdään tiliä..
- Sittenpä oli IvanaHelsingin bambi laukku, 40€. Näitähän sai joskus kylkiäisinä tilatessaan ainakin Cosmopolitan lehden.. Itsekin satun kyseisen laukun omistamaan, ja kertaakaan en ole käyttänyt. Paljonkohan nuo lehdet + laukku nyt sitten olisi maksanut.. Ei ainakaan tuota 40 euroa.. Varmaan laukun "arvo" oli jotain tuota luokkaa, mutta hei, kaupantekijäinen tuohon hintaan, en ostais!

Se niistä "löydöistä" sitten. En mitään ostettavaakaan löytänyt. Mutta pisteenä vielä i:n päälle, noissa yllämainituissahan oli usemmassa hinta pielessä, mutta kuunnelkaapas tää: kävin yhdellä tämmöisellä "lahjoituskirppiksellä" taannoin, ensimmäisen ja varmaan myös viimeisen kerran, se oli täynnä "juuri sitä itseään", mutta mitä jäi mieleen.. myynnissä ollut TENA (aikuisten) vaippapaketti!

Kyllä kirppikseltä aina löytyy! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti