Nyt on jotenkin niin laiska fiilis.. Aiheita on mutta minkään kirjoittaminen ei nappaa.. Viime kirjoituksesta on vierähtänyt muutama päivä ja tuntuu että jotain pitäisi kehitellä, äh ja tästähän ei saanut ottaa stressiä eikä pakolla kirjoittaa..! Noh ajattelin nyt toteuttaa yhden lukijatoiveista ja kertoa normipäivästäni, joka on kohtuullisen tylsä.. :D Tässä siis kuvaus siitä mitä teen päivittäin (arkisin)..
6:30 *tittidididiiddiddddiittiiii..* kännykän herätyskello alkaa soida. Naps samantien kiinni ja ylös. Tämän jälkeen suoritan kaikki normaalit aamutoimet, vaatteet päälle, naaman ja hampaiden pesu, nopea syöminen ja sitten kiiruhdan bussiin.
7:15 Köröttelen bussilla kohti työpaikkaa, voisko työmatkankin lukea työaikaan?! Siihen menee liikaa aikaa! :( ..etenkin talvisin!
8:15 Töissä. Sähköpostit ja ohjelmat auki. Nettiradion valinta ja töihin. Perus toimistohommia & asiakaspalvelua.
12:00 "Silloin tunnen että on paussin paikka", vai miten ne mainosti.. I'ts a lunc break. Nälkä on ollut kyllä jo ainakin klo 9 asti.. Eväät esiin tai heselounaalle työkavereiden kanssa :D Netti auki ja puolituntia omaa aikaa.
12:30 Työt jatkuu *naputi naputi..*...vielä melkein puolet päivästä jäljellä..
16:15 Vapaus! Koti kutsuu.. bussimatka kestää taas..
17:00 Kumpa olisi kävelymatka töihin, vasta nyt kotona, mitähän ruokaa sitä keksisi tänään? Helppoa & nopeaa, (mutta hyvää) näin arkipäivänä kiitos.
18:00 Ruoka valmis tai vieläkin uunissa.. Siis täysi vatsa tai kiljuva nälkä >:/
18:30 Aahh omaa aikaa.. Nettiin... yms. pientä.
19:30 Salatut elämät :D
20:00 Netti... jne.
21:30 Suihkuun, iltapalaa, seuraavaan päivään valmistautumista, eväiden laitto, vaatteiden valinta yms.
23:00 Sänkyyn nukkumattia odottelemaan..
Tylsää, eikö totta? :D This is my life. Tästä se taas lähtee yksi työviikko.
Kirjota seuraavaksi sun ihmiskontakteista eli ketä kaikkia tapaat päivän aikana :) Aloita vaikka bussikuskista! ;)
VastaaPoista