"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



torstai 29. syyskuuta 2011

Mieskatalogia Selailemassa

Kuva täältä: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=79278 oli pakko, tää on niin hyvä :D
Meikäläinen selaili taas eilen illalla vähän "mieskatalogia", tai siltä se siis tuntuu kun katselee tuolta treffipalstoilta itselleen heilaa. Siihen vaan laitat kaikki haluamasi systeemit, ikä, ruumiinrakenne, uskonto, syntyperä, koulutus, ammatti ym. ym. Pistinpä sitten oikein "unelmamieheni" kriteerit, eikä sieltä kyllä tainnut ketään semmoista löytyä..
 
Vaikken kovin tiukkoja kriteerejä sitten toiseen hakuun laittanutkaan (en esimerkiksi kuitenkaan hae vain rikkaita toimitusjohtajia :D) ei sieltä löytynyt silti ketään. No okei, ehkä muutama kivan näköinen, mutten kuitenkaan laittanut viestiä, on vaan niin vaikea aloittaa se keskustelu siellä, kun usein se tuppaa ehkä alkamaan ihan lupaavasti mutta jossai vaiheessa aiheet loppuu, eikä jompikumpi enää jaksa kirjoittaa. Tosin sitten tässä tuli vielä eteen se että siellä löytyi joitakin puutteita, esimerkiksi uskonto.. Oli siellä tietty myös semmosia jotka oli että wow, mutta semmoisista todella hyvännäköisistä miehistä mulla on vaan esivaikutelma tai mielikuva, mikä se nyt sitten onkaan, että he ovat pelimiehiä.. En edes viitsi katsoa semmoisia enempää.. Voi tietenkin olla että olen väärässä, mutta.. En vaan käsitä miten joku todella komea olisi sinkku ja joutuis etsimään netistä seuraa.. :D (enkä nyt tällä tarkoita myöskään sitä että ne ketkä siellä on, ois välttämättä mitään ihan onnettomia luusereita..)
 
Tekisi mieli mieluummin tavata heti, kuin kirjotella, mutta kun olen kuitenkin vähän varovainen näissä nettisysteemeissä, että ei ihan heti kyllä viitsisi nähdä, kun ei tiedä minkälainen mörökölli sieltä oikeasti treffeille ilmaantuukin...
 
No eipä ole kyllä itsellekkään tullut viestejä vielä tämän uuden profiilin myötä. Ajattelin hieman "repäistä" ja laitoin tietyllä tavalla vähän rempseämmän ilmoituksen tällä kertaa. Oliko se sitten liikaa, en tiedä.. Ei siis mitään rivoa tai muutenkaan pahaa, mutta jaa-a.. Yhden ainoan viestin olen saanut, mutta jo otsikko kuvotti "hei hömppäpeppu". Anteeksi mutta sytyttäiskö moinen viesti jonkun? No tietty jokaisella on makunsa mutta musta tuo oli niin idiootti.. Sisältö ei sentään ollut mitään asiatonta K-18 matskua, mutta skippasin tämän herran heti, että terveisiä vaan.. :D
 
Ois se kyllä aika jänskä jos tietäis että minkälainen se oma tuleva mies on.. Minkä näköinen on mulle tarkoitettu. Kenen kanssa poseeraan hääkuvassa.. :D
No tää on taas tällästä tuskastunutta sinkku löpinää joka alkaa jo kyllästyttää kaikkia, ihan itseäkin..
 
MUTTA
 
Mitä kuulinkaan sitten tänään radiossa.. Jotain tyrmistyttävää.. Nyt on sinkkujen lisäksi myös varatuille, naimisissa oleville oma deittisivusto, etsitään vähän salarakasta http://fi.victoriamilan.com/ 
"Elvytä intohimosi-Hanki salasuhde" anteeksi nyt yksi roisi sana mutta voi H*lvetti! Minne tämä maailma on menossa, 7 vuotias uhkailee puukolla 8 vuotiasta ja kysyy "haluutko että hakkaan sut"
ja sitten aikuisista on trendikästä pettää kumppaniaan.. Kuvottavaa miettiä että tuolla varatut miehet etsii vähän "seksisäpinää" (by napapiirin sankarit)! ..Ja mahdollisesti siis myös naiset, anteeksi että mainitsin ensin miehet, tuli vaan jostain syystä ekana mieleen.. Radiossa sitten sanoivat että jos suhteen kumpikin osapuoli olisi ko. sivulla ja jos he päätyivät toistensa profiileihin.............. "ai moi, sinäkin täällä" Eikö parisuhdekkaan ole enää pyhää??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti