Heipä hei, hiljaiseloa on kestänyt peräti 3 päivää, oletteko kaivanneet :D? On se outoa miten tulee tarve rustata tänne tekstiä.. Tänään jo töissä pohdin minkä aiheen valikoin, mutta hups vaan tämä ”aihe” alkoi taas kasaantumaan tässä päivän mittaan itsestään ja varastossa on edelleen niitä muita aiheita, joista mun on pitänyt kirjottaa, no ehkä sitten joskus. Kulutan tässä nyt hetkisen nukkumaanmenoajastani rustaamalla jotain ”todella tärkeää” taas.. :D
Tykkään siitä kun kalenteri on ”täysi”. Normaalisti kun vietän päivät aina töissä ja kotona. Tykkään jos on jotain ohjelmaa.. Esim. joku ilmaistapahtuma jossain tai jotain sen tyylistä. Nyt en ole kerennyt kirjoittelemaan, enkä varmaan taas muutamaan päivään kerkeä, on kaikenlaista menemistä :) Mutta kyllä sitä sitten niitten töiden jälkeen kierrettyjen iltamenojen jälkeen kaipaa myös sitä hengähdystaukoa, ihan kotona relaamista, jos on monta päivää putkeen jotain ”erityistä”..
Tänään tuli sitten ensimmäinen Maajussille Morsian jakso, 5. kausi starttasi maajussi esittely uusinnalla. Seuraako muut? Kaiholla jo odotan sitä kun näkee orastavia ihastumisen tunteita, ja sitten ne sydäntä riipivät pettymyksetkin, nyyh. Vielä kun pääsisi itsekin kokemaan (ei, en saa nyt vaipua epätoivoon :D).. Joskus olen maalle muuttoa harkinnut, tai edelleenkin tasaisin väliajoin. Tosin rupesin miettimään että jaksaisinko maaseudulla? Kun on koko ikänsä asunut kaupungissa niin olisihan se muutos, vaikken hirveästi mitään kaupungin ”erikoisuuksia” käytäkkään.. Jos miettii esimerkiksi noita tapahtumia. Ok, kesällähän pikkupaikkakunnatkin heräävät henkiin ja on vaikka mitä tapahtumaa, mutta entäs talvet? Jotain extempore menoa, konsertteja.. Tietysti varmaan tilanne olisi erilainen jos olisi rinnalla joku. Mutta tähän sitten heitänkin kysymyksen että miksi se yleensä on niin että naisen pitäisi muuttaa miehen perässä? Miksei joku kiva maaseudun mies voisi muuttaa tänne mun luokseni?
Asiasta kolmanteen, kaipaan lisävaloa. Miksi päivät on niin pimeitä, tai no, miksi illat pimenee jo niin aikaisin. Täytyykin muuten kiinnittää heijastin takkiin tai laukkuun! Suosittelen samaa myös muille.. Ja miksi sisällä valot on niin ”nuhruiset”, yritin tänään kuvailla, mutta kuvista tuli tosi hölmöjä kun valaistus oli huono :/ Voisiko syksyt olla vähän valoisampia, pliiis.. Kuulaat syysaamut auringonpaisteineen kiitos ja hus pois sadepilvet. Ai että odotan kyllä kevät talvea, kun hanki hohtaa ja aurinko paistaa, pieni pakkanen, aijai sillon ois kiva lähteä vaikka hiihtolenkille eväät mukana <3 ..ja tietty hyvässä seurassa ;)
Päätän tämän kirjoituksen tähän ja toivotan kaikille hyvää yötä ja kauniita unia!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti