"Rakkautta etsin kuin koira koditon.."-Topi Sorsakoski



keskiviikko 28. syyskuuta 2011

25 Faktaa Anonyymistä Kirjoittelijasta.

Satu haastoi minut seuraavaan:

Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän. Mä en nyt haasta, ei sillä ettenkö haluais tietää teistä, mutta oon huono näissä haastamisissa, enkä muista onko jollain jo ollut.. :D Eli kopsatkaa vaan :) 

1. Oon tosi huono tämmöisissä, joskus aikoinaan irc-galleriassa liikku semmosia kyselyjä missä on valmiit kysymykset, lempivärit yms. ne oli helppoja, toisin ku tämmöset missä on ite keksittävä :D
2. Inhoan kaikkia itsearviointeja, koulut on käyty, mutta eipä ne työelämässäkään ole loppunut.. Arvostele itsesi asteikolla 1-5 ja 5 ei voi kukaan saada.. JEE!
3. Vaaleanpunainen on mun lempparivärejä, jossei se oo jo käynyt selväksi :D
4. Lempivuodenaikani on kesä, kevättalvikin on ihan mukavaa, kun aurinko alkaa paistamaan..
5. Välillä rupean ajattelemaan jotai juttuja, ja en voi käsittää sitä.. Eilen katoin että miten oon näin lyhyt!!? :D Välillä mietin, miten mun nimi voi olla ****, oonko mä muka **** näköinen jne.. :D
6. Etsin sitä oikeaa :D Siinä on tavoitetta.
7. Niskani on niin jumissa, päässä ihan heiluu ja tottakai ajattelen että mulla on joku aivokasvain.. :(
8. Toivon kummilasta, voisin sitten kärrätä häntä aina erilaisiin tapahtumiin :)
9. Vihaan pellejä :D! Ei kiitos klovneja.
10. Olen kateellinen muiden tyylitajulle, vaatteille, miksen itse ole niin naisellinen ja sievä? En vain osaa.
11. Nyt alkaa jo mielikuvitus loppua, vaikka vilkas mielikuvitus onkin, mitä kertoisin?
12. En saa asioita aikaiseksi, ennen kuin on liian myöhäistä, tai jätän kaiken viimetippaan.. :/
13. Lapsena halusin poliisiksi, mutta ei musta siihen hommaan olisi..
14. Tykkään kotimaisista maalaiskomedioista.
15. Haluaisin kokea treffit pimeässä.. Eli jos sarja jatkuu vielä joskus, niin ehkä yks Anonyymi on siellä :D
16. Teen mieluummin ruokaa kuin leivon.
17. Olen huono soittamaan ihmisille jotka tunnen, jännittää, vaikka työssä joudun joka päivä palvelemaan asiakkaita puhelimitse, ja se on ihan ok..
18. Kuuntelen radio suomi popin aamulypsyä.
19. En ole koskaan ollut lentokoneessa.
20. Olen täyttänyt 20, joitakin vuosia sitten :D
21. Sanon aamuisin mieluummin moi, kun huomenta, en tykkää siitä sanasta..
22. Tykkään ajaa autolla
23. Apua... mitä keksin nyt vielä, Olen suomalaineeen.. by Kari Tapio :D
24. Tänä vuonna joululoma on la-ma, tylsää, pidennetty viikonloppu, ei pääse oikein fiilikseen :(
25. Jes oon voittaja, tää on valmis!! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti