Mun on nyt pakko tehdä päivän toka postaus!
Lähdin sitten kuitenkin sinne kirpputorille ihan viime tingassa. Ajattelin että ehkä se piristäisi, kunhan vaan saisin otettua itseäni niskasta kiinni ja pakotettua liikkeelle, lähteminen on aina vaikeinta. Mietin myös että jos nyt menetän jotain tosi hyvää jossen käy siellä.. No tietenkään en olisi sitä tiennyt sitten.. :D
Kiertelin ja kattelin. Ei ollut oikein mitään sellaista että olisi pitänyt pysähtyä tarkemmin tutkimaan. Todella huono kirppis verrattuna viime viikkoisen Vermon kirppikseen. Vaatteet näytti nuhjuisilta jopa likaisilta, ihme romua oli, ilmaiskamaa yritettiin myydä, kaikkea pikkukrääsää. Ajattelin että kuinka joku edes kehtaa myydä noin kauheassa kunnossa olevia kamoja.. Yhtä trikoo mekkoa jäin katsomaan, mutten ostanut, 2€ oli mulle liikaa, koko ei ollut ihan oma, oli pikkuisen nukkainen ja lähes samanlaisen olen saanut uutena 5€. :D
No sitten kuljin yhden mummon myyntipöydän ohi, ja sitten oli pakko pysähtyä.. Siitä teinkin sitten ainoan ostokseni kirppisreissulta..
![]() |
| Arvaatteko mitä tämä "paketti" sisältää.. :D? |
Jännitys tiivistyy..
Jep, Myrnaa!!
Mummolla oli siinä 2 Myrna kahvikupposta ja ainakin 2 noita aluslautasia, oisko ollut jopa enemmänkin..
Pysähdyin sitten kysymään huvikseni että paljonkos rouvalla nyt sitten maksaisi kyseiset astiat..
2€ pari!! Varmaan suu loksahti meikäläiseltä auki että ohhohhohohoh mitäs mitäs..
Tutkailin sitten kuppia ja lautasta, oli ne vähän huonossa kunnossa, ja mummo itse selittikin että nää on tän verran kun näissä on tommosia.. (pikku säröjä). Päätin kuitenkin että olkoot, minä otan nyt tuosta yhen parin, niin eipä jää tällä kertaa harmittamaan! Kaivelin lompakkoa jossa mulla oli ainoastaan 1,50€ kolikoina ja sitten 10€ seteli. Sanoin sitten tilanteen, että saanko niillä kolikoilla vai oisko hänellä antaa kympistä takaisin. Annoin vanhukselle mahdollisuuden :D Hän sitten antoi mulle sitten sen 50 senttiä alennusta.
Mitä lie tarkoittanut tuo bingokynällä raapustettu kolmonen aluslautasen pohjassa.. Huomasin sen vasta kotona. Liekö hänellä ollut alunperin 3euroa kiikarissa..
![]() |
| Yksi pala puuttuu |
![]() |
| Kultaukset on vähän kuluneet.. |
Noh ainakin mua hymyilytti ostoksen jälkeen..
En tiedä tekiskö noilla koskaan tiliä, tosin empä taitais edes raaskia, kun oon onnistunut itselleni haalimaan palan historiaa. Ties vaikka mummon äiti olisi juonut noista kihlajaiskahvinsa tai korvikkeet sota aikana :D Nyt ne on sitten mulla vitriinissä koristeena. Ja jossei muuta niin voinhan vaikka paiskoa vähän arabiaa seinään.. (vitsi vitsi :D)
![]() |
| Maistuisiko kupposellinen kahvia? |
Tiskatessa huomasin kyllä että tuo kupin korva on aika ikävä siinä mielessä että mulla jäi kyllä hyvin sormi jumiin sinne, vaikka mulla on tosi ohuet sormet :D
Löysin sitten myös H&M:n "nahkaisen" ruskean kassin, voi että se ois ollut kyllä kiva, maksoi 3€ ja jätin sen sitten ostamatta. Vähän ehkä harmittaa.. Mutta jotenkin tulin siinä ajatelleeksi että H&M:n kassista en kyllä tuota maksa :D Tällä hetkellä mun pitäisi itseasiassa ommella H&M:n kevät/syksy takkiini napit uudestaan kiinni, 1 irtosi jo ja muut ovat niin huterasti kiinni että irtoaa milloin tahansa.. Ärsyttävää!
On se hassua miten toisen "romu" voi olla toisen aarre :) Halvalla vois joku saada vaikkapa astiat omaan kotiin, jossei ole pakko saada ihan uutta. Ikävä vaan että joku oli sitten keksinyt alkaa rosvoamaan siellä. Tuli kuulutus että myyjät pitäkää tavaroitanne silmällä, kirpputorilla on havaittu varas. Siinä vaiheessa kun aloin omaa rahapussiani kaivamaan mummon pöydän luona enkä meinannut löytää, luulin jo että multa on rahat pöllitty.
Oon nyt ihan innostunut, ehkä täytyy ensi viikonloppuna taas käväistä, ja ajoissa!
Lähdin sitten kirppikseltä vielä kaupoille, ostamaan ihan uuttakin..
Suomalaisesta kirjakaupasta tarttui mukaan alennuksessa ollut kirja, jota olen himoinnut jo vuodesta 2009 :D
![]() |
| Norm 46,20€, nyt 12€. |
Heittäydyin vielä liikunnalliseksi ja hurautin bussilla jolla ei pääse kotiin perille, ja kävelin sitten loppumatkan. Pelkäsin vaan koko ajan että onnistun vielä hajottamaan Myrnani :D
Tuli vaan ihan hirveän kuuma siinä kävellessä. Lähdin kotoa kaulahuivilla (semmonen tosi ohut!) varustautuneena, koska lämpötila oli jonkun 11 astetta.. Sekä t-paidassa, hupparissa & takissa, mutta oli vaan niin turkasen kuuma. Huh huh.. Jotkut lenkkeili jopa topit päällä vastaan.. En kyllä ihan niin vähissä varusteissa olisi itse tarennut lähteä liikkeelle..
Harmittaa niin että tämäkin ihana Gina Tricotin mekko jota kerkesin käyttää ehkä 2 kertaa kesällä, jää odottamaan ensi kesää.. Ei tuota tarkene enää käyttää.. Maksoi muuten alennuksessa vain 4€.. :)
Nyt on parempi mieli kuin aamusta, sisäinen tuska on kadonnut ja on enemmän energiaa :)
"Olen nainen ja voin aina muuttaa mieleni" ;)
...Tämä ihastuskin lupasi hoitaa yhden jutun, joten jee.. :)







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti