Päivällä kävin shoppailemassa ja kirjastossa josta tarttui sitten mukaan Laila Hietamiehen (tai siis nykyäänhän hän on taas Hirvisaari) kirja: siellä jossakin. Sitä aloitin hieman lukemaan, kertoo ainakin Tauno Tukevasta, jos joku sattui sitä "Tauno Tukevan sota" ohjelmaa viime talvena telkkarista katsomaan..
Mukaan tarttui myös Tiimarista pitkästä aikaa taulupohja, teki mieli alkaa maalata. Onneksi maalit ei ollut ihan kuivuneet purkkeihin.. :D Vetäisin taustan vaaleanpunaisella helmiäisvärillä, vai mitäköhän tuo on, semmoista ihanan "hohtavaa" kuitenkin.. Siihen se inspiraatio tosin sitten loppuikin, en tiedä mitä siihen maalaisin.. :D ..Tai tiedän, haluan ainakin jonkun kappaleen kertosäkeen siihen, mutta nyt lyö ihan tyhjää että minkä siihen voisi laittaa.. Ehdotuksia? Missä ois hyvä sanoma..? Jos noita oikein rupeaa kunnolla ajattelemaan, tulee vielä runsauden paljous enkä osaakkaan päättää minkä tekstin siihen haluan, aarg :D
Isänpäiväkortti piti tietysti myös perinteitä vaalien askarrella, näin aikuisiällä alkaa vaan ideat loppumaan, vaan kaivoin sitten lehtiä ja leikkelin niistä erinäisiä kuvatuksia, ja askartelin leikkaaliimaa "hupikortin". Toivottavasti iskä tykkää, no tykkää se.
Eikä tässä vielä kaikki, kudoinpa myös itselle villasukkia :) Rakastan villasukkia! Kaupasta ostetut hajoaa heti, pakko tehdä itse! ..ja onhan itsetehdyt muutenkin kivemmat, saa ainakin sellaisen värin kun haluaa ;)
Sain lopultakin myös valokuvat koneelle ajantasalle, nyt olisi vaan tehtävänä valita 2531 kuvasta ne jotka kehittää... KÄÄK! :D Loppuun yks talvinen kuva viime talvelta..joka tuolta löytyi... Saapa nähdä kuinka paljon, ja milloin tänä vuonna tulee lunta, veikkauksia?
| Vastapainoksi muisto kesästä :D |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti