![]() |
| Suvi Teräsniskan uus levy heti aamusta soimaan! Tuli kuunneltua jopa pariin kertaan kokonaan :D |
![]() |
| Tukeva aamupala että jaksaa, maalaishyytelö <3 :P & Me Naiset, Paavo Lipposen seksikädet ;D |
Mitä sitten tein.. Vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, leikkasin vihdoin ylipitkät kynnet, hoidin kulmakarvat kuosiin (auu.. kuka on senkin keksinyt että kulmakarvoja pitää muotoilla? kun kattoo vanhoja kuvia, niin hyi.. mutta miks nää kaikki kärsimykset pitää olla naisilla :D?!), latasin koneelle 30 päivän kokeiluversion f-securesta, täytyy sen jälkeen miettiä uusiksi mitä tehdä.., otin ja latasin kuvia teille, sekä kaikki muutkin kuvat että pääsisin ne vihdoin tilaamaan paperiversioiksi! Kamera on niin vanha ja raihnainen että kestää aika pitkään kuvien lataaminen, siksikään ei jaksa ihan aina tännekkään laittaa mitään fotoja.. Pitäisi hommata uus kamera!! ..Mutta kun ei niistä ihan hirveästi ymmärrä, niin on pikkusen hankala päättää minkä ostaa, etenkin kun jahkaan tavallisen ja järjestelmäkameran välillä. Ruuaksi tein broileripiirasta.
![]() |
| Broilerit on vähän kärvähtäneet.. :S |
Broileripiiras Ohje
Voitele piirakkavuoka ja levittele siihen valmis piirakkataikina (ahkerammat voi tehdä ite..)
Paista paketillinen broileria ja lisää ne vuokaan.
Lisää mukaan myös pakaste maisseja, -kukkakaalia, ja -parsakaalia.
Päälle laita puolitettuja kirsikkatomaatteja ja ripottele persiljaa.
Lopuksi kaada munamaito (3 kananmunaa, 3dl maitoa, mausteita, itse laitoin pippuriseosta, suolaa ja paprikamaustetta).
Sitten 200 asteiseen uuniin ja annetaan olla niin pitkää kunnes näyttää hyvältä..
:)
Jälkkäriksi karkkipäivän kunniaksi...
![]() |
| Mmmmm Marabou... |
Päivitin päiväkirjaa ajan tasalle (vihaan sen kirjottamista ja siksi se aina jää..), katsoin kotikadun jota en ole kattonut kuin ehkä kerran tänä syksynä, jotenkin se vaan jäi vaikka oon sitä jo useamman vuoden seurannut, ehkä tää Susannan ja Kostin raiskausjuttu ei vaan oikein innosta. Ynnä muuta, tästähän tulis ihan megapostaus jos kaiken luettelis. Nyt voisi vielä vähän neuloa.. :) Ihan kiva päivä tämä näinkin oli.
Huomenna voisin mahdollisesti suunnata taas pitkästä aikaa kirppikselle katsomaan löytyykö sieltä mitään..
Hesarin Nyt liitteessä oli kirppisjuttua, pitäis joskus suunnata oikein "kunnon" kirppiksille, mistä vois oikeasti tehdä hyviä ja halpoja löytöjä.. Huomiselle jätän myös MP 3 soittimen sisällön päivittämisen ja lataamisen.
Nyt voisi melkein relata ja lössähtää sohvalle katsomaan jotain hyvää leffaa.. Vaan eipä tuolta taida tulla oikein mitään.. ainakaan semmoista mikä itseä kiinnostaisi.Tai ehkä täytyy katsoa löytyisikö digiboksilta joku.. Saisipahan sinnekkin lisää tilaa, eilen jo poistelin turhia ohjelmia niin että nyt sinne mahtuu jopa 12 tuntia tallennettavaa.. ja ööh.. kuinkakohan paljon sinne on oikeasti alunperin mahtunut.. hupsista.. :D
Hyvää pyhäinpäivän iltaa, muistelkaa rakkaitanne! Kamala kun eksyin youtubessa katsomaan nuorten kavereilleen tekemiä muistovideoita.. :'(
PS. Mitä luulette, tuhoutuuko facebook tänään..?
Huomenna voisin mahdollisesti suunnata taas pitkästä aikaa kirppikselle katsomaan löytyykö sieltä mitään..
Hesarin Nyt liitteessä oli kirppisjuttua, pitäis joskus suunnata oikein "kunnon" kirppiksille, mistä vois oikeasti tehdä hyviä ja halpoja löytöjä.. Huomiselle jätän myös MP 3 soittimen sisällön päivittämisen ja lataamisen.
Nyt voisi melkein relata ja lössähtää sohvalle katsomaan jotain hyvää leffaa.. Vaan eipä tuolta taida tulla oikein mitään.. ainakaan semmoista mikä itseä kiinnostaisi.Tai ehkä täytyy katsoa löytyisikö digiboksilta joku.. Saisipahan sinnekkin lisää tilaa, eilen jo poistelin turhia ohjelmia niin että nyt sinne mahtuu jopa 12 tuntia tallennettavaa.. ja ööh.. kuinkakohan paljon sinne on oikeasti alunperin mahtunut.. hupsista.. :D
Hyvää pyhäinpäivän iltaa, muistelkaa rakkaitanne! Kamala kun eksyin youtubessa katsomaan nuorten kavereilleen tekemiä muistovideoita.. :'(
PS. Mitä luulette, tuhoutuuko facebook tänään..?





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti